اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

افزایش ساعت خدمت‌رسانی ادارات تبلیغات اسلامی گیلان به هیئتی‌ها

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گیلان از افزایش ساعت کاری ادارات تبلیغات اسلامی شهرستان‌ها برای خدمت‌رسانی به هیئت‌های مذهبی خبر داد.

افزایش ساعت خدمت‌رسانی ادارات تبلیغات اسلامی گیلان به هیئتی‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حجت‌الاسلام سعید مهدوی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه محرم سال جاری با رعایت تمامی دستورالعمل‌های بهداشتی باید برگزار شود، اظهار کرد: مراسم‌های عزاداری در فضای بسته تنها به مدت دو ساعت و فقط برنامه‌های سخنرانی و روضه نهایتاً با ظرفیت یک‌چهارم مکان می‌تواند برگزار شود.

وی با بیان اینکه تمام هیئت‌ها لازم است در سامانه سازمان تبلیغات اسلامی به نشانی www.beyragh.mobi ثبت‌نام و مسئول هیأت تعهدنامه لازم را امضا کند، گفت: توصیه می‌شود همه هیئات و مداحان مراسم ماه محرم را برگزار کنند تا متوسط تجمع مردم در یک هیأت کم شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با تأکید بر میزان ثبت‌نام هیئت‌های مذهبی استان در سامانه بیرق، افزود: استان گیلان جز استان‌های پیشرو در تعداد ثبت‌نام کنندگان هیئت‌های مذهبی در سامانه بیرق تا امروز است.

مهدوی با اشاره به خدمات‌رسانی ادارات تبلیغات اسلامی استان گیلان به هیئت‌های مذهبی برای ثبت‌نام در سامانه بیرق در روزهای باقی‌مانده به آغاز محرم، تصریح کرد: تدبیری در نظر گرفته‌شده تا در روزهای باقی‌مانده به ایام محرم، کارمندان ادارات تابعه از ساعت ۱۶ تا ۱۹ عصر به هیئت‌های مذهبی برای ثبت‌نام و دریافت مجوز خدمات‌رسانی دهند.

وی با بیان اینکه در سال جاری با توجه به وجود بیماری کرونا باید دستورالعمل‌های بهداشتی در مراسم‌های عزاداری به‌درستی رعایت شود، افزود: برای مقابله با این ویروس در برگزاری جلسات عزاداری هیئت‌های مذهبی همکاری لازم را با ستاد استانی مقابله با کرونا انجام می‌دهیم.

انتهای پیام/۸۴۰۰۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول