اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  حج و زیارت و وقف

ارتباط زنده با حرم‌های مطهر اهل‌بیت(ع) در ایام محرم +لینک

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان با بیان اینکه طرح «سمت حرم» با برپایی استودیوی مجازی لبیک همزمان با آغاز ماه محرم به طور رسمی کلید می‌خورد، گفت: در این برنامه با حرم‌های مطهر اهل بیت(ع) ارتباط مستقیم برقرار می‌شود.

ارتباط زنده با حرم‌های مطهر اهل‌بیت(ع) در ایام محرم +لینک

به گزارش خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام مرتضی مطهری‌پور، رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان با نزدیک شدن به ایام عزاداری سید و سالار شهیدان از برپایی طرح «سمت حرم» از سوی ستاد خبر داد و گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا و تعلیق سفرهای زیارتی دانشگاهیان، تصمیم بر آن گرفتیم که با آغاز ماه محرم برنامه‌های مناسبتی ویژه‌ای را برای شبکه‌های اجتماعی لبیک تولید و به مخاطبان دانشگاهی کشور عرضه کنیم.

حجت‌الاسلام مطهری‌پور گفت: در سال‌های گذشته در ماه‌های محرم و صفر تعداد زیادی از دانشگاهیان مشتاق به عتبات عالیات اعزام می‌شدند و با حجم وسیعی از درخواست‌های اعزام در این ایام مواجه بودیم .در سال جاری با توجه به شرایط موجود از فیض سفرهای معنوی و زیارتی محروم شدیم، اما در تلاشیم با تولید و پخش برنامه‌های مذهبی این خلا را تا حدودی جبران کنیم و واسطه‌ای باشیم تا قشر جوان دانشگاهی با مفاهیم و ارزش‌های والای دینی و قیام عاشورا هر چه بیشتر آشنا شده و از دور زائر سیدالشهدا(ع) باشند.

وی ادامه داد: طرح «سمت حرم» با برپایی استودیوی مجازی لبیک همزمان با آغاز ماه محرم الحرام به طور رسمی کلید می‌خورد و شامل برنامه‌های پخش زنده از حرم‌های مطهر اهل بیت(ع)، روایتگری، سخنرانی، مداحی، پخش کلیپ از سفرهای زیارتی دانشگاهیان و ... است که در دهه اول ماه محرم هر شب از ساعت ۱۹:۱۵ به مدت ۲۰ دقیقه به صورت زنده از صفحه لبیک در شبکه اجتماعی اینستاگرام به آدرسlabbayk.ir@ پخش می‌شود.

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان افزود: از میان دنبال‌کنندگان ویژه برنامه‌های «سمت حرم» هر شب قرعه‌کشی و به یک نفر نگین انگشتری حرم مطهر سیدالشهدا(ع) اهدا خواهد شد.

برای مشاهده اولین برنامه سمت حرم اینجا مراجعه کنید.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول