اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

اضافه شدن ۱۰ سرویس جدید به «تهران من» تا پایان سال

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران گفت: تا پایان سال قرار است ۱۰ سرویس جدید به «تهران من» اضافه شود، سامانه‌ای که باعث افزایش سرعت در دریافت خدمات و سهولت در انجام کارهای مرتبط با شهر و شهرداری شده است.

اضافه شدن ۱۰ سرویس جدید به «تهران من» تا پایان سال

به گزارش گروه شهری خبرگزاری فارس، محمد فرجود، مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران، یکی از مهمترین اهداف راه اندازی سامانه «تهران من» را انجام همه تبادلات و پرداخت‌های خرد میان شهرداری و شهروندان عنوان کرد.

وی افزود: از زمان راه‌اندازی این سامانه تا به امروز بسیاری از پرداخت‌های شهری شهروندان از این طریق انجام می‌شود به خصوص در بخش طرح ترافیک، «تهران من» و سایر پرداخت های مربوط به خودرو نسبت به گذشته کار را برای شهروندان خیلی راحت کرده است. به طوری که هم اکنون ۱۵ درصد عوارض خودرو به صورت آنلاین از سوی شهروندان پرداخت می‌شود.

فرجود با اعلام اینکه هم اکنون در سامانه «تهران من» دو میلیون و ۷۰۰ هزار کاربر با کدملی و سه میلیون خودرو ثبت شده است، گفت: تا پایان امسال قرار است ۱۰  سرویس جدید به «تهران من» اضافه شود.

دبیر شورای راهبردی تهران هوشمند، افزایش سرعت در دریافت خدمات و سهولت در انجام کارهای مرتبط با شهر و شهرداری را از مزایای سامانه و اپلیکیشن «تهران من» عنوان کرد و ادامه داد: نگاه این بوده که تمام سرویس‌هایی که در تهران ارایه می‌شود، یک مراجعه حضوری و یا یک تلفن اضافی به جایی را حذف کند. البته در طراحی سرویس‌ها هم کوشش کافی شده است و فقط باید به شهروندان بیشتر معرفی شود.  

فرجود با تاکید بر اینکه «تهران من» باید به عنوان یک دارایی شهرداری به مردم شناسانده شود، توضیح داد: بسیاری از سرویس‌ها در «تهران من» نوپا هستند و شاید هشت ماه از عمرشان گذشته بنابراین هنوز زود است که درباره میزان استقبال شهروندان از آن ها قضاوت کرد.  

مدیرعامل سازمان فاوای شهرداری تهران ارایه سرویس پارک حاشیه ای در «تهران من» را مثال زده و گفت: شهروندان می توانند در این سامانه ضمن مشاهده جزییات هزینه های مربوطه، براحتی محل های پارک حاشیه ای را پیدا کنند و بدین صورت از ترددهای متعدد برای یافتن جای پارک کاسته خواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول