اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

تداوم کمک‌های مؤمنانه در استان سمنان/ بسته‌های معیشتی در مؤمن‌آباد توزیع شد

در راستای برگزاری مرحله دوم رزمایش کمک مؤمنانه، ۶۰ بسته معیشتی بین نیازمندان و خانواده‌های آسیب‌دیده از ویروس کرونا در روستای مؤمن‌آباد توزیع شد.

تداوم کمک‌های مؤمنانه در استان سمنان/ بسته‌های معیشتی در مؤمن‌آباد توزیع شد

هیئت همدلی| حجت‌الاسلام محسن رضایی، امام جماعت روستای مؤمن‌آباد در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در سرخه اظهار کرد: در راستای سفارش رهبر معظم انقلاب و برگزاری مرحله دوم رزمایش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه، در روستای مؤمن‌آباد نیز با کمک و همدلی جوانان، هیأت امنای مسجد و حسینیه، شورای اسلامی و فرماندهی پایگاه برادران و خواهران در جهت شناسایی نیازمندان روستا با حفظ شأن و آبروی افراد تلاش شد تا بتوانیم گامی هرچند کوچک در این مسیر خیرخواهانه برداریم.

وی تصریح کرد: با لطف خداوند و همیاری مردم و مسؤولان، ۶۰ بسته معیشتی به ارزش تقریبی هر بسته سه میلیون ریال آماده و بین نیازمندان و خانواده‌های آسیب‌دیده از کرونا توزیع شده است.

امام جماعت روستای مؤمن‌آباد با اشاره به اینکه مشکلات و بیماری‌ها یک روز تمام خواهد شد؛ اما مواسات و همدلی تمام نمی‌شود و ادامه خواهد داشت، گفت: گروه‌های جهادی فراوانی در این عرصه پای‌کار آمده‌اند و در راه کمک به هم‌نوعان خویش گام برمی‌دارند.

رضایی خاطرنشان کرد: به یاری خداوند بساط کرونا از کشور و جهان برچیده خواهد شد؛ اما سفره انفاق و همدلی مؤمنانه مردم ایران در کمک به نیازمندان ادامه خواهد داشت و این انسانیت، گذشت و ایثار و موج مواسات و همدلی سرمایه دینی عظیمی برای کشور ما است که ایران را متمایز ساخت.

انتهای پیام/۷۴۰۲۰/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول