اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

کشف قریب به ۲۳ تن سنگ معدن سرب قاچاق در اسفراین طی ۲۴ ساعت

فرمانده انتظامی خراسان شمالی از کشف مقدار ۲۲ تن و ۹۴۰ کیلوگرم سنگ معدن قاچاق از نوع سرب به ارزش بیش از یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال در اسفراین خبر داد.

کشف قریب به ۲۳ تن سنگ معدن سرب قاچاق در اسفراین طی ۲۴ ساعت

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از پایگاه خبری پلیس، علیرضا مظاهری اظهار کرد: در راستای اجرای طرح عملیاتی مبارزه با استفاده غیرمجاز از معادن سطح حوزه استحفاظی طی ۲۴ ساعت گذشته، مأموران انتظامی شهرستان اسفراین موفق به شناسایی سه محموله سنگ معدن غیرمجاز به وزن حدود ۲۳ تن شدند.

وی افزود: در این عملیات مأموران انتظامی شهرستان اسفراین شامل؛ پاسگاه انتظامی پرکانلو، پاسگاه انتظامی عباس‌آباد و مأموران یگان امداد موفق به شناسایی دو دستگاه تراکتور حامل ۹ تن و ۵۰۵ کیلوگرم سنگ معدن و دو دستگاه کامیونت حامل ۱۳ تن و ۴۳۵ کیلوگرم سنگ معدن قاچاق شدند.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی با اشاره به اینکه طی هماهنگی قضایی در این عملیات ۷ نفر متهم دستگیر شدند افزود: درمجموع حدود ۲۳ تن سنگ معدن کشف و ضبط که مراتب پس از تکمیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضایی شدند.

مظاهری اظهار داشت: با بررسی به عمل آمده کارشناسان ارزش این مقدار سنگ معدن قاچاق بیش از یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی در پایان با تأکید بر اینکه اقدامات پلیس در راستای مبارزه با استفاده غیرمجاز از معادن در سطح شهرستان باقدرت ادامه دارد، از شهروندان خواست تا در صورت اطلاع از هرگونه موارد مشکوک مراتب را بلافاصله از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول