اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  دانشگاه

دختران دانشجو در هنگام فارغ التحصیلی حتما یک مهارت را فرا می گیرند

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده رئیس جمهوری گفت: در طرح کمند با هدف ارتقاء مهارت های حرفه ای، هدفگذاری شده که دختران دانشجو در هنگام فارغ التحصیلی حتما یک مهارت را فراگرفته باشند.

دختران دانشجو در هنگام فارغ التحصیلی حتما یک مهارت را فرا می گیرند

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، اختتامیه هشتمین جشنواره ملی رویش امروز ۲۷ مرداد ۹۹ با حضور معصومه ابتکار معاون رئیس جمهوری و وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد.

معصومه ابتکار معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده رئیس جمهوری در این مراسم اظهارداشت: درس و دانشگاه هم داوطلبانه است و از جایی به بعد به نوعی تبدیل به وظیفه دانشجو و اساتید می شوند؛ اما عضویت دانشجوها در  کانون ها کاملا داوطلبانه است.

وی ادامه داد: دانشجوها در کانون ها حتی می توانند آرزوها و آرمان های خود را دنبال کنند. همچنان که وقتی کانون های محیط زیست راه اندازی شد من در شورای شهر مسئولیت داشتم و طی 3 سال 100 کانون دانشجویی راه اندازی شد و استقبال خوبی از این کانون ها شد.

به گفته ابتکار، مباحث زنان به مهارت زندگی و خوب زیستن ارتباط نزدیکی دارد و در این باره با وزارت آموزش و پرورش و علوم همکاری نزدیکی شکل گرفته است.

* دختران دانشجو در هنگام فارغ التحصیلی حتما یک مهارت را فرا می گیرند

وی ادامه داد: همچنین برای ارتقا مهارت های حرفه ای طرح کمند راه اندازی شده که این طرح براساس مشارکت دانشجوها در فعالیت های اجتماعی و فرهنگی براساس علائق و سلیقه شکل گرفته است؛ زیرا هر کاری که دانشجو در آن علاقه داشته باشد به خوبی آن را انجام می دهد.

وی گفت: در این طرح هدفگذاری شده که دختران دانشجو در هنگام فارغ التحصیلی حتما یک مهارت را فراگرفته باشند و آمادگی ادامه این طرح را با معاونت فرهنگی وزارت علوم داریم.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده رئیس جمهوری گفت: تقویت کانون های دانشجویی یکی از فعالیت های مهم دولت دوازدهم است؛ هر چه دانشجویان در مهارت های فردی و حرفه ای قوی تر شوند، سرمایه ای برای فعالیت های اجتماعی و مدنی در مسیر زندگی خود کسب خواهند کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول