اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  کشتی و وزنه برداری

مربی تیم بازار بزرگ: یزدانی با لیگ به میادین بازمی‌گردد/ یک تیم کشتی دو میلیارد هزینه دارد

مربی تیم کشتی بازار بزرگ گفت: شرایط حسن یزدانی خیلی خوب است و با شروع شدن لیگ به میادین باز می‌گردد.

مربی تیم  بازار بزرگ: یزدانی با لیگ به میادین بازمی‌گردد/ یک تیم کشتی دو میلیارد هزینه دارد

داوود رخش‌خورشید در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص پیگیری تمرینات کشتی‌گیران تیم بازار بزرگ اظهار داشت: فعلا تمرینات را به صورت انفرادی پیگیری می‌کنند و با رعایت اصول بهداشتی در سالن‌ها حاضر می‌شوند و تمرین می‌کنند و ما هم با کشتی‌گیران در تماس هستیم و برنامه تمرینی آنها را چک می‌کنیم. 

وی در خصوص برگزاری لیگ عنوان کرد: ما امیدمان برای برگزاری لیگ به خدا است. اینگونه که پیش می‌رود، احتمال برگزاری لیگ زیاد است. در ماه‌های آینده مسابقات جهانی را پیش‌رو داریم و با شروع شدن لیگ کشتی‌گیران می‌توانند آمادگی خود را برای این مسابقات حفظ کنند.

مربی تیم بازار بزرگ در خصوص تمرینات حسن یزدانی عنوان کرد: با او در تماس هستیم. حسن وضعیت خوبی دارد. صبح و بعدازظهر تمرین می‌کند و شرایط پایش خوب شده است. با لیگ می‌تواند استارت بازگشت به میادینش را بزند.

رخش‌خورشید در رابطه با حضور باشگاه استقلال در لیگ برتر کشتی عنوان کرد: من این موضوع را به فال نیک می‌گیرم. پرسپولیس، سپاهان، تراکتور تیم‌هایی هستند که پرتماشاچی‌اند و حضورشان در کشتی این ورزش را به چشم می‌آورد و کشتی را شکوفا می‌کند. 

وی خاطرنشان کرد: کشتی یکصدم فوتبال هم هزینه ندارد اما مشکلات مالی برای این تیم‌ها به وجود نیاید و بتوانند به صورت مستمر تیمداری کنند. یک تیم فوتبال سالیانه 100، 150 میلیارد هزینه دارد ولی در کشتی می‌توانند با یکی دو میلیارد تمام هزینه‌ها را انجام دهند.

وی افزود: امیدوارم این بیماری از کل دنیا رخت برکند و وزارت ورزش و ستاد مبارزه با کرونا اجازه برگزاری لیگ را بدهد چون کشتی‌گیران تنها راه درآمدشان لیگ است و می‌توانند از این مسابقات درآمدزایی کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول