اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  کشتی و وزنه برداری

هاشم زاده: بهتر است المپیکی‌ها در لیگ کشتی نگیرند/ مشکلی برای برگزاری اردوی تیم ملی پیش نمی‌آید

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان گفت: بهتر است الپمپیکی‌ها در لیگ کشتی نگیرند و اسپانسر‌ها در حمایت از قهرمان‌ها کمکشان کنند.

هاشم زاده: بهتر است المپیکی‌ها در لیگ کشتی نگیرند/ مشکلی برای برگزاری اردوی تیم ملی پیش نمی‌آید

مسعود هاشم زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص برگزاری اردوهای تیم ملی اظهار داشت: در حال حاضر تصمیمی که گرفته شده برای تیم ملی بزرگسالان است. باید تمرینات شروع شود، با رعایت پروتکل‌های بهداشتی می‌توانند تمرینات را پیگیری کنند. زمان کمی تا المپیک مانده است. باید شرایط فراهم شود تا تیم ملی بتواند تمرین کند.

وی افزود: فکر نمی‌کنم اتفاق خاصی رخ دهد، وقتی تست از همه گرفته شود و در شرایط قرنطینه نگهداری شوند مشکل خاصی برای کسی پیش نمی‌آید.

هاشم‌زاده در رابطه با برگزاری اردوی تیم ملی کشتی نوجوانان عنوان کرد: اتحادیه جهانی هیچ برنامه‌ای در رده‌های پایه اعلام نکرده است. ما قبل از شیوع ویروس کرونا برنامه‌مان را به مدیر تیم ملی داده‌ایم. در حال حاضر چیزی مشخص نیست. هر وقت برنامه ها اعلام شود آماده‌ایم کارمان را شروع کنیم.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان در مورد برگزاری لیگ برتر کشتی عنوان کرد: لیگ تنها درآمدی است که کشتی‌گیران دارند و با همین درآمدها گذران زندگی می‌کنند. کشتی‌گیران بیشتر از قشر متوسط و زیر آن هستند. باید لیگ برگزار شود، می‌توانند لیگ را بدون تماشاگر برگزار کنند. امیدوار هستم بتوانند شرایطی را فراهم کنند که این لیگ برگزار شود چون به نفع کشتی‌گیران است.

وی خاطرنشان کرد: بهتر است کشتی‌گیران المپیکی در لیگ شرکت نکنند و یک درصد هم خطر ابتلا به کرونا در لیگ وجود داشته باشد، بهتر است المپیکی‌ها کشتی نگیرند و اگر بشود اسپانسرها حمایت کنند تا مشکل مالی هم نداشته باشند. این  حمایت از قهرمان‌ها است.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول