اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  کشتی و وزنه برداری

یزدانی‌نیا: تنها درآمد کشتی‌گیران لیگ است/ منظر تصمیم ستاد مبارزه با کرونا هستیم

نائب رئیس سازمان لیگ کشتی گفت: لیگ کشتی باید برگزار شود چون تنها درآمد کشتی‌گیران لیگ است.

یزدانی‌نیا: تنها درآمد کشتی‌گیران لیگ است/ منظر تصمیم ستاد مبارزه با کرونا هستیم

محمدجواد یزدانی‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص برگزاری لیگ برتر کشتی اظهار داشت: لیگ بعد از چند سال در سال گذشته به خوبی برگزار شد. سازمان لیگ آمادگی برگزاری دارد و قرارداد 22 تیم امضا شده ولی متأسفانه ستاد مبارزه با کرونا هنوز اجازه برگزاری را نداده است. کشورهای صاحب نام با درنظر گرفتن پروتکل‌های بهداشتی، لیگ و تمریناتشان را شروع کرده‌اند ولی مسئولین کشور ما هیچ تصمیمی نمی‌گیرند.

وی افزود: المپیک 2020 را در پیش داریم و همه امیدشان به ورزش اول کشور یعنی کشتی است. خیلی بهتر است تصمیمی در این خصوص اتخاذ شود. کشتی‌گیران مجبور هستند مثل خوانندگان زیرزمینی، مخفیانه تمریناتشان را انجام دهند. راهی ندارند که تمرین نکنند. مجبور هستند برای حفظ آمادگی بدنی به صورت انفرادی و مخفیانه این کار را انجام دهند. کشتی‌گیران ما تنها راه ارتزاقشان همین لیگ است. اکنون گشتی‌گیران درآمدی ندارند. تمام پروتکل ها برای برگزاری آماده است و منتظر تصمیم ستاد مبارزه با کرونا هستیم.

نایب رئیس سازمان لیگ کشتی در خصوص اینکه آیا ما زیرساخت‌های برگزاری و رعایت‌ پروتکل‌های بهداشتی را داریم، عنوان کرد: قرار است خانه کشتی صدرزاده برای لیگ درنظر گرفته شود و مسابقات را در آنجا برگزار کنند. باید فکر اساسی برای کشتی‌ها انجام شد. با قرنطینه و رعایت پروتکل ها مثل کشورهای دیگر می‌شود لیگ را برگزار کرد. نمی‌شود کلا کشتی را تعطیل کنیم و دو سه ماه به المپیک مانده بگوییم آماده مسابقات شوند.

وی در خصوص حضور تیم های متمول در لیگ برتر گفت: خیلی خوب است تیم‌های بزرگ به لیگ ما ورود کنند و از دوقطبی بودن خارج شود. حضور تیم‌های بزرگ مثل استقلال و شرکت‌های بزرگ و معدنی باعث انگیزه می‌شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول