اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

انتخابات آمریکا | تلاش دموکرات‌ها برای خنثی کردن تغییرات ترامپ در «سرویس پستی»

دموکرات‌ها تحت هدایت رئیس مجلس نمایندگان در حال تلاش برای خنثی کردن اقدامات رئیس‌جمهور آمریکا علیه سرویس پستی این کشور هستند که قرار است نقشی کلیدی در انتخابات ماه نوامبر ایفا کند.

انتخابات آمریکا | تلاش دموکرات‌ها برای خنثی کردن تغییرات ترامپ در «سرویس پستی»

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، دموکرات‌ها در حال راه‌اندازی تلاشی اضطراری برای خنثی کردن تلاش «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا در تحت فشار قرار دادن سرویس پستی آمریکا هستند.

اعضای حزب دموکرات می‌گویند ترامپ در تلاش است با فشار علیه سرویس پستی که یکی از محبوب‌ترین نهادهای [دولتی] این کشور است، انتخابات نوامبر را سرکوب کند.

به گزارش «سی‌ان‌ان»، «نانسی پلوسی» رئیس دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا از اعضای این مجلس خواسته زودتر از زمان برنامه‌ریزی‌شده از تعطیلات تابستانی به واشنگتن برگردند تا بر روی قانونی فوری با هدف حمایت از خدمات پستی آمریکا کار کنند. پلوسی همچنین از دموکرات‌ها خواست روز سه‌شنبه در دفاتر اداره پست در حوزه‌های خود حاضر شوند تا حمایتشان را از سرویس پستی نشان دهند.

پلوسی گفت: در دوران همه‌گیری، خدمات پستی در مرکز انتخابات قرار دارد. آمریکایی‌ها نباید مجبور شوند بین سلامتی و رأی خود یکی را انتخاب کنند.

وی افزود: منصوب ترامپ برای اجرای خدمات پستی، تغییرات عملیاتی گسترده جدیدی ایجاد کرده که سرویس پستی را تنزل رتبه داده است.

دموکرات‌ها همچنین خواستار آن شدند که رئیس پست ۲۴ اوت در خصوص اتهامات درباره سیاست تغییرات جدید که بحث‌برانگیز شده و گفته می‌شود هدف از آن کند کردن روند رای‌گیری پستی است، پاسخگو باشد.

این اقدامات در آستانه برگزاری مجمع ملی دو حزب جمهوری‌خواه و دموکرات در دو هفته پیش‌رو که از اهمیت برخوردار است، انجام می‌گیرد.

دونالد ترامپ روز پنجشنبه اعلام کرد در حال ایجاد مانع در مقابل تلاش دموکرات‌ها به منظور لحاظ بودجه برای خدمات پستی آمریکا و زیرساخت‌های انتخاباتی در لایجه جدید کمکی کروناویروس است. اقدامی که به گزارش «فرانس ۲۴» مانع آمریکایی‌های بیشتری برای رای دادن به صورت پستی در دوران کرونا می‌شود. 

دموکرات‌های کنگره در همین خصوص گفتند ترامپ در حال تلاش برای ضربه زدن به سرویس پستی است تا بتواند از این طریق شانس خود را برای انتخاب دوباره بالا ببرد، زیرا او در نظرسنجی‌های انتخاباتی از «جو بایدن» نامزد حزب دموکرات عقب است.

دموکرات‌ها ترامپ و حزبش را به تلاش برای سخت‌تر کردن رای‌گیری برای آمریکایی‌ها متهم می‌کنند. به گفته کارشناسان، نگرانی درباره ابتلا به «کووید-۱۹» مانع نیمی از رای‌دهندگان آمریکایی پای صندوق‌های رای در انتخابات سوم نوامبر خواهد شد.

این در حالی است که آمریکا همچنان در صدر کشورهای جهان با بیشترین تعداد مبتلایان به کرونا و قربانیان این ویروس قرار دارد. دانشگاه «جانز هاپکینز» امروز (دوشنبه) اعلام کرد که در ۲۴ ساعت گذشته دستکم ۴۲ هزار و ۹۳۶ مورد جدید به مبتلایان به ویروس کرونا در ایالات متحده افزوده شدند تا آمار کلی این افراد در این کشور به پنج میلیون و ۴۰۳ هزار و ۲۱۳ نفر برسد.

این آمار و ارقام همچنین نشان می‌دهد که در بازه زمانی مذکور، دستکم ۵۷۷ مورد جدید بر اثر ابتلا به ویروس کرونا در آمریکا جان خود را از دست دادند و شمار کلی قربانیان این ویروس ناشناخته در ایالات متحده به ۱۷۰ هزار و ۵۲ نفر افزایش یافت.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول