اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

آیت‌الله حسینی زنجانی به دلیل ابتلا به کرونا در ماه محرم برنامه نخواهند داشت

فرزند آیت‌الله سید محمد حسینی زنجانی مرجع تقلید شیعیان گفت: با توجه به ابتلای آیت‌الله سیدمحمد حسینی زنجانی و شرایط قرنطینه‌ای، وی برنامه‌ای در ماه محرم نخواهد داشت.

آیت‌الله حسینی زنجانی به دلیل ابتلا به کرونا در ماه محرم برنامه نخواهند داشت

سیدمجتبی حسینی‌زنجانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: مرجع عالی‌قدر شیعیان از حدود یک ماه پیش به بیماری کرونا مبتلا شده بود، دوره نقاهت را سپری کرده و اکنون در سلامت کامل است و خوشبختانه حالشان خوب است.

فرزند آیت‌الله سید محمد حسینی زنجانی با اشاره به اینکه آیت‌الله حسینی زنجان صرفا در منزل و در قرنطینه به سر می‌برد، افزود: آیت‌الله حسینی زنجانی به علت داشتن بیماری زمینه‌ای و کهولت سن به دستور پزشک فعلا در قرنطینه هستند و زمان پایان قرنطینه وی به دستور پزشک خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه به علت ابتلای آیت‌الله حسینی زنجانی به کرونا ارتباطات دفتری و ملاقات‌های وی نیز به صورت تلفنی است و حضوری کسی را پذیرش نکرده‌اند، گفت: با این شرایط در ماه محرم نیز آیت‌الله دیدار و مراسمی نخواهند داشت.

به گزارش فارس، آیت‌الله سید محمد حسینی زنجانی فرزند آیت‌الله عزالدین حسینی زنجانی است که جایگاه ویژه‌ای در میان مردم زنجان دارد.

انتهای پیام/73005/ق/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول