اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

گروگانگیری و تیراندازی در تگزاس؛ 3 افسر پلیس زخمی شدند

در یک حادثه تیراندازی در حومه «آستین» ایالت تگزاس، دستکم سه افسر پلیس مورد اصابت گلوله قرار گرفتند و مظنون حادثه نیز ظاهراً افرادی را گروگان گرفته است.

گروگانگیری و تیراندازی در تگزاس؛ 3 افسر پلیس زخمی شدند

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، در یک حادثه تیراندازی در «سیدر پارک» حومه «آستین» ایالات «تگزاس»، سه افسر پلیس مورد اصابت گلوله قرار گرفتند و فرد مظنون این حادثه که خود را درون خانه‌ای مخفی کرده است، ظاهراً افرادی را نیز گروگان گرفته است.

 

 

شبکه روسی راشاتودی در این خصوص گزارش کرد، حادثه فوق بعدازظهر روز یکشنبه به وقت محلی زمانی رخ داد که افسران پلیس یک تماس تلفنی را از خانه‌ای در سیدر پارک دریافت کردند.

در پی حضور نیروهای پلیس در منطقه وقوع حادثه، تیراندازی‌هایی رد و بدل شد و سه افسر پلیس مورد اصابت گلوله قرار گرفتند و به بیمارستان منتقل شدند و ظاهراٌ وضعیت جسمانی آنها پایدار اعلام شده است.

 

«بینو کادناس» افسر پلیس آستین طی یک پیامی که در صفحه توییتر خود از این حادثه منتشر کرد، گفت به وی اعلام شده است که وضعیت گروگانگیری است و عامل حمله که درون خانه پنهان شده است، تهدید کرده در صورت ورود نیروهای پلیس، کودکانی را که گروگان گرفته خواهد کشت.

تصاویر و کلیپ‌های ویدئویی منشتر شده در فضای مجازی، حکایت از حضور گسترده نیروهای پلیس در محله حادثه است و همچنین دستکم سه آمبولانس نیز در محل مستقر شده است و یگان نیروهای ویژه منطقه آستین نیز وارد عمل شده‌اند.

یکی از کاربران شبکه اجتماعی توییتر ویدئویی را منتشر کرده است که نشان می‌دهد یک بالگرد نیروهای پلیس بر فراز محل وقوع حادثه گشت‌زنی می‌کند.

 

این حادثه همچنان در جریان است و هنوز جزئیات بیشتری در خصوص آن منتشر نشده است و پلیس در تلاش برای پایان دادن به این ماجرا است و هنوز جزئیاتی از هویت عامل این حادثه و انگیزه وی منتشر نشده است.

آزاد بودن حمل سلاح در آمریکا روزانه به بروز خشونت‌های مرتبط با تیراندازی در سراسر این کشور منجر می‌شود و تعدادی نیز در این حوادث جان خود را از دست می‌دهند اما لابی سلاح در این کشور به اندازه‌ای قدرتمند است که تاکنون هیچ اقدامی برای محدود کردن حمل سلاح در این کشور صورت نگرفته است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول