اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

بهره‌برداری از سالن ورزشی روستای اتو سوادکوه در هفته دولت

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان سوادکوه از هزینه یک‌میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومانی برای سالن ورزشی روستای اتو توسط بسیج سازندگی خبر داد و گفت: بهره‌برداری آن در هفته دولت امسال انجام می‌شود.

بهره‌برداری از سالن ورزشی روستای اتو سوادکوه در هفته دولت

رضا احمد‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سوادکوه درباره دیواره ۱۷ متری ورودی زمین فوتبال زیراب که توسط اداره کل ورزش و جوانان انجام شد، اظهار کرد: ۳۰ متر دیواره کناری توسط شهرداری زیراب در حال انجام است.

وی از هزینه یک‌میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومانی برای سالن ورزشی روستای اتو توسط بسیج سازندگی خبر داد و گفت: بهره‌برداری آن در هفته دولت امسال انجام می‌شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان سوادکوه با اشاره به اینکه چمن مصنوعی زمین فوتبال زیراب توسط پیمانکار خریداری شد که صورت رُل است و تا نصب در زمین فوتبال انجام نشود ضمانت ۵ ساله آن شروع نمی‌شود و هنوز به ما تحویل نشد.

احمد‌زاده از فعالیت ۳۶ هیأت ورزشی در شهرستان سوادکوه خبر داد و گفت: ۲ هزار و ۲۰۰ ورزشکار سازمان‌یافته در شهرستان سوادکوه فعالند که هزار و ۴۰۰ نفر از آنان مرد و ۸۰۰ نفر زن هستند.

وی خاطر نشان کرد: ۳۷ مربی فعال شامل ۱۸ مرد و ۱۹ زن در سوادکوه فعالند و ۷ سازمان مردم‌نهاد در سوادکوه فعالیت می‌کنند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان سوادکوه، گفت: هیأت‌های ورزشی نباید تنها محدود به کمک دولتی باشند که اداره ورزش  دارای اعتبارات محدود است و برای استفاده از توان حامیان مالی و مردمی، برنامه‌ریزی کنند.

انتهای پیام/۸۶۰۱۵/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول