اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

آیت‌الله سلیمانی به عنوان امام‌جمعه کاشان معرفی می‌شود

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان اصفهان گفت: در روزهای آتی آیت الله سلیمانی به عنوان نماینده ولی فقیه در کاشان و امام‌جمعه این شهر معرفی می‌شود.

آیت‌الله سلیمانی به عنوان امام‌جمعه کاشان معرفی می‌شود

 حجت الاسلام محمدرضا صالحیان امروز در گفت‌و‌گو‌ با خبرنگار فارس در کاشان با اشاره به تغییر نماینده ولی فقیه در کاشان و با بیان اینکه پیشنهاد آیت‌الله نمازی این بود که اگر فرد دیگری بیایند و در این جایگاه حساس نماز جمعه قرار بگیرند کمکی برای وضعیت جسمانی و سلامت‌شان است، اظهار کرد: از سوی مقام معظم رهبری این درخواست پذیرفته شد و جانشین ایشان آیت الله سلیمانی شدند.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان اصفهان با اشاره به اینکه آیت‌الله سلیمانی سال‌های طولانی نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان بودند و قبل از آن هم در سنگر امامت جمعه بودند،گفت: آیت‌الله سلیمانی خطیب توانا و‌ از لحاظ علمیت و مباحث حوزوی عالم برجسته هستند و مواضع انقلابی و بسیجی بسیار خوبی دارند.

وی با بیان اینکه ایشان تببین‌کننده فرمایشات مقام معظم رهبری در نماز جمعه هستند، افزود: ایشان همه مباحث فرهنگی، سیاسی و اجتماعی را مورد توجه و‌ دقت قرار می دهند.

صالحیان با اشاره به اینکه آیت‌الله سلیمانی یک عالم جامع هستند، خاطر نشان کرد:  ایشان فرزند زمان‌ خود هستند و به مباحث بین‌المللی جهان اسلام به شدت مسلط بوده و تحلیل‌هایشان در خطبه‌های سیاسی نماز جمعه جامع و کارشناسی شده است.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان اصفهان گفت: یکی از شاخص‌های ایشان جوان‌محور و جوان‌دوست بودن ایشان است و این خصوصیات مهم در این عالم ربانی دست در دست هم‌ داده تا یک نماینده ولی فقیه جامع و کامل فراهم تا مثل آیت‌الله نمازی برای مردم شریف دارالمؤمنین کاشان مفید باشند.

وی یادآور شد: در صورت موافقت ستاد ملی کرونا مراسم تکریم از آیت‌الله نمازی و معرفی آیت‌الله سلیمانی به عنوان نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان در جلسه شورای اداری پنجشنبه هفته جاری برگزار می‌شود.

به گزارش فارس، آیت‌الله عبدالنبی نمازی بعد از رحلت آیت‌الله مهدی یثربی، از سال ۱۳۸۵ برای فعالیت به عنوان  نماینده ولی فقیه و امام‌جمعه کاشان انتخاب شد و بعد از ۱۴ سال به دلیل بیماری و مجروحیت شیمیایی دوران دفاع مقدس از این سمت کناره گیری کرده است.

انتهای پیام/۶۳۱۰۸/ص۲۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول