اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  علم و فن آوری ایران

فراخوان شناسایی طرح‌ها و استارت‌آپ‌های سرمایه‌پذیر حوزه فناوری‌های ورزش

رویداد «دوشنبه‌های استارت‌آپی» حوزه‌های سخت افزاری و نرم افزاری فناوری‌های ورزشی روز دوشنبه ۲۴ شهریور ماه برگزار می‌شود.

فراخوان شناسایی طرح‌ها و استارت‌آپ‌های سرمایه‌پذیر حوزه فناوری‌های ورزش

به گزارش گروه علمی ودانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی صندوق نوآوری و شکوفایی، رویداد «دوشنبه‌های استارت‌آپی» حوزه‌های سخت افزاری و نرم افزاری فناوری‌های ورزشی روز دوشنبه ۲۴ شهریور ماه برگزار می‌شود. این رویداد به همت صندوق نوآوری و شکوفایی با همکاری مرکز ملی نوآوری و شتابدهی فناوری‌های ورزشی پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی و معاونت علمی ریاست جمهوری برای استارت‌آپ‌ها و شرکت‌های دانش بنیان این حوزه برگزار می‌شود. 

علاقمندان به جذب سرمایه‌گذار می‌توانند تا جمعه ۳۱ مرداد به آدرس https://www.inif.ir/-/kq9qemy5 مراجعه کرده و تقاضای خود را از طریق تکمیل کاربرگ منتشر شده اعلام و کاربرگ تکمیلی را به آدرس ایمیل demoday@inif.ir ارسال کنند.

بر اساس این گزارش، جذب استارت‌آپ یا طرح سرمایه‌پذیر حوزه‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری فناوری‌های ورزشی از طریق این فراخوان امکان‌پذیر است و با توجه به ظرفیت محدود برای حضور، اولویت با کسانی است که زودتر کاربرگ تکمیل شده را ارسال کنند.

لازم به ذکر است صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری در راستای ماموریت خود مبنی بر تامین مالی توسعه فناوری و به ویژه فناوری‌های پیشرفته و اولویت‌دار، در قالب برنامه «هم‌سرمایه‌گذاری» با صندوق‌های پژوهش و فناوری، سرمایه‌گذاری جسورانه در استارت‌‌آپ‌ها و طر‌ح‌های سرمایه‌پذیر را آغاز کرده است.

در برنامه هم‌سرمایه‌گذاری، استارت‌آپ‌ها و دارندگان طرح‌های سرمایه‌پذیر، طرح و مدل کسب‌وکار خود را به عاملان سرمایه‌گذاری صندوق نوآوری و شکوفایی معرفی می‌کنند. در صورتی که یکی از عاملان سرمایه‌گذاری صندوق نوآوری و شکوفایی، پس از ارزیابی و تایید طرح و مدل کسب‌وکار، تصمیم به سرمایه‌گذاری جسورانه روی آن طرح بگیرد، صندوق نوآوری و شکوفایی تا ۸۰ درصد سرمایه جسورانه مورد نیاز آن استارت‌آپ یا طرح سرمایه‌پذیر را تامین می‌کند.

هر دوشنبه استارت‌آپی، یک موضوع یا محور خاص دارد و تلاش می‌شود که هر دوشنبه، تنها استارت‌آپ‌ها و طرح‌های همان حوزه معرفی شوند. صلح‌خواه (۴۲۱۷۰۶۲۳) به عنوان مسئول برگزاری «دوشنبه‌های استارت‌آپی»، در روزها و ساعات اداری پاسخگوی سوالات درباره این رویداد خواهد بود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول