اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

پاشازاده: لباس داوران هم مثل ما مشکی بود و کارمان سخت شد!

سرمربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر گفت: در بازی امروز شورت ورزشی و جوراب داوران همچون لباس ما مشکی بود و این موضوع کارمان را سخت کرد.

پاشازاده: لباس داوران هم مثل ما مشکی بود و کارمان سخت شد!

به گزارش خبرگزاری فارس، مهدی پاشازاده در پایان دیدار تیمش مقابل نفت آبادان که با شکست 3 بر یک تیمش و سقوط به دسته اول همراه بود، اظهار داشت: بازی خوبی بود. هر دو تیم حمله کردند و ما فرصت‌های خوبی ایجاد کردیم. نمی‌خواهم بهانه بیاورم، اما شانس‌های خوبی داشتیم که نتوانستیم از آنها استفاده کنیم. در یک صحنه غافلگیر شدیم و از شانس‌های خود هم استفاده نکردیم.

وی ادامه داد: در نیمه دوم بازیکنی که تعویض کردیم یک پاس اشتباه داد. نمی‌دانم چه بگویم؛ هدیه کمیته داوران یا خود داور بود که شورت ورزشی و جوراب آنها با تیم ما مشترک بود. این موضوع کار دست ما داد. در ادامه بازی حمله کردیم و توانستیم به گل هم برسیم، اما بعد از آن روی ضدحمله بازهم گل خوردیم. تیم حریف بازیکنان تکنیکی خوبی داشت. شاگردانم خیلی زحمت کشیدند و تمام تلاش خود را هم به کار گرفتیم. خیلی‌ها ما را تنها گذاشتند و رفتند، اما ما با بازیکنان جوان خود خوب جنگیدیم. 

سرمربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر گفت: کیفیت بازی ما خوب بود و قطعاً این موضوع به تیم کمک خواهد کرد. داشته‌های ما همین‌قدر بود. در حق تیمی که مظلوم است این اشتباهات هم رخ می‌دهد. لباس داوران مشخص است و لباس ما هم مشخص بود، اما نمی‌دانم چرا بازهم این اتفاقات رخ می‌دهد. بازهم به تیم نفت آبادان تبریک می‌گویم و باید خود را برای بازی آینده مقابل استقلال آماده کنیم که امیدوارم در شهر خودمان بازی آبرومندانه‌ای برگزار کنیم. 

پاشازاده درمورد روند کلی داوری در این مسابقه تصریح کرد: عملکرد داوری تاثیری در نتیجه بازی نداشت. در چند صحنه خیلی عادی داور اشتباه کرد که تاثیری در جریان مسابقه نداشت. تیم داوری خوب بودند و از آنها تشکر می‌کنم. 

وی درخصوص اینکه گفته می‌شود ورزشگاه آبادان برای وی خوش‌یمن نیست، اظهار داشت: برنده جنگ بین تفنگ بادی و موشک مشخص است. تمرکز نداشتیم و دو اشتباه کردیم و همین موضوع موجب شد بازنده میدان باشیم. تیمی که تحت فشار باشد خیلی سخت است که بخواهد فشار دیگری را تحمل کند. آبادان برای من بد یمن نیست. دفعات بعدی با قدرت بیشتری به آبادان می‌آییم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول