اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

حکم سقوط شاهین در آبادان امضاء شد

تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر در هفته بیست و نهم لیگ برتر در ورزشگاه تختی آبادان مقابل صنعت نفت تن به شکست داد تا عملاً به لیگ دسته اول کشور سقوط کند.

حکم سقوط  شاهین در آبادان امضاء شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، هفته بیست نهم لیگ برتر کشور با برگزاری هشت دیدار هم‌زمان و از ساعت 20:45 امشب پیگیری شد که دریکی از حساس‌ترین دیدارها در ورزشگاه تختی آبادان تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر تن به شکست سه بر یک مقابل صنعت نفت آبادان داد.

شاهین در نیمه اول نمایی ضعیف ارائه داد و هیچ عزمی برای هجوم و زدن گل نداشند و بی‌برنامه در زمین حضور داشتند تا این امر باعث شود نفتی‌ها در این نیمه به گل برسند و پیروز به رختکن بروند.

در نیمه دوم نیز شاگردان مهدی پاشازاده بی‌برنامه در زمین حضور داشتند و ناهماهنگی در خط دفاعی و اشتباهات فردی باعث شد صنعت نفت از روی یک شوت دیدنی به گل دوم برسد.

شاهینی‌ها گرچه در 10 دقیقه آخر به خود آمدند و توسط بهروز نوروزی فر یکی از گلهای خورده را جبران کردند ولی در یک ضد حمله این صنعت نفت بود که به گل سوم دست‌یافت تا شاهین با قبول شکست سه بر یک با 22 امتیاز و قرار گرفتن در رده شانزدهم عملاً به لیگ دسته اول کشور سقوط کند.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول