اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

مقامات صهیونیست: اسرائیل شهرک سازی را متوقف نمی‌کند

مقامات رژیم صهیونیستی می‌گویند که این رژیم قصد ندارد شهرک سازی‌ها در اراضی فلسطینی را متوقف کند و چنین موضوعی در توافق با امارات وجود ندارد.

مقامات صهیونیست: اسرائیل شهرک سازی را متوقف نمی‌کند

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، مقامات رژیم صهیونیستی روز شنبه گفتند که چیزی درباره تعلیق شهرک سازی‌ها در توافق میان ابوظبی با تل آویو از اسرائیل خواسته نشده است.

تلویزیون رسمی رژیم صهیونیستی به نقل از مقامات این رژیم که نام آنها را نبرد، گفت که تل آویو هیچ درخواستی از دولت آمریکا درباره تعلیق شهرک سازی‌ها دریافت نکرده است و اصلا قصد چنین کاری را هم ندارد.

«دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا روز پنجشنبه از دستیابی امارات و رژیم صهیونیستی به توافق عادی سازی روابط خبر داد و ضمن تاریخی خواندن این توافق تاکید کرد که اسرائیل شهرک سازی‌ها را متوقف خواهد کرد.

در اوایل ماه جاری میلادی پانزده سفیر اروپایی پیامی اعتراضی به رژیم صهیونیستی داد که در آن درباره تصمیم این رژیم در اجرای پروژه شهرک سازی در منطقه  (E1) در حد فاصل قدس و کرانه باختری هشدار داده بود.

به دنبال اعلام این توافق «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی از تعهد کابینه خود به طرح الحاق شهرک‌های کرانه باختری به سرزمین‌های اشغالی گفت؛ با وجود اینکه در بیانیه مشترک آمریکا، رژیم صهیونیستی و امارات آمده است که تل آویو طرح الحاق اراضی فلسطینی را متوقف خواهد کرد.

با این حساب امارات سومین کشور عربی پس از مصر(سال 1979) و اردن(سال 1994) است که توافق سازش با رژیم صهیونیستی را امضا می کند.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول