اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بازار

قیمت‌ها در اسنپ مارکت نصف می شوند

با شروع دوره جدید تخفیف‌های شگفت انگیرسوپر مارکت اینترنتی اسنپ مارکت، شما می‌توانید برخی از کالاهای موجود در اسنپ مارکت را با نصف قیمت و ارزان‌تر از حالت عادی خریداری کنید.

قیمت‌ها در اسنپ مارکت نصف می شوند

در کمپین تازه اسنپ مارکت، کالاهای سوپرمارکتی در دسته‌بندی‌های مختلف قرار داده می‌شوند، سپس 5 دسته‌بندی که در بین مشتریان از محبوبیت بیشتری برخوردار باشند انتخاب خواهند شد. در مرحله بعد، 80% از کالاهای موجود در دسته‌بندی‌های منتخب با نصف قیمت اصلی به مشتریان عرضه می‌شوند. اما باید به این نکته توجه داشته باشید که کالاهای شامل 50% تخفیف در تعداد محدود قابل سفارش هستند، بنابراین، امکان خرید عمده آن‌ها وجود ندارد. پنج دسته‌بندی محبوب مشتریان از بین دسته‌بندی‌های زیر انتخاب می‌شوند:

نوشیدنی‌ها
تنقلات
محصولات پروتئینی
دستمال و شوینده‌ها
چاشنی‌ها و افزودنی‌ها
لبنیات
کنسرو و غذای آماده
غذاهای منجمد

 

چگونگی زمان‌بندی تخفیف

تخفیف شگفت انگیز 50 درصدی اسنپ مارکت از تاریخ 25 مرداد ماه از ساعت 9 صبح تا 6 عصر آغاز می‌شود و به مدت پنج روز متوالی از شنبه تا چهارشنبه ادامه خواهد داشت. پس قبل از شروع خرید، بهتر است زمان‌بندی تخفیف شگفت انگیز و دسته‌بندی کالاهای تخفیفی مربوط به روزهای مختلف را از طریق شبکه‌های اجتماعی مشاهده کنند. به جز تخفیف نصف قیمت این دوره، اسنپ مارکت به صورت روزانه تخفیف‌هایی را روی کالاهای خود اعمال می‌کند. در کنار تخفیف‌های همیشگی و متنوع اسنپ مارکت، یک تخفیف ویژه برای کاربرانی که می‌خواهند برای اولین‌بار از اسنپ مارکت خرید کنند در نظر گرفته شده است و کاربر می‌تواند با استفاده از آن کالاها را با قیمت پایین‌تری خریداری کند. کاربران برای اطلاع از تخفیف‌ها می‌توانند هر روز به صفحه اصلی وب‌سایت یا شبکه‌های اجتماعی اسنپ مارکت سر برنند و اطلاعات مربوط به قیمت‌ کالاها را مشاهده کنند و اگر هم دوست دارید با جزییات کامل از اخبار اسنپ مارکت با خبر باشید، پیشنهاد میکنیم تا به مجله اسنپ مارکت سر بزنید.

اگر هم برای اولین بار قصد خرید از این سوپرمارکت اینترنتی را دارید، فراموش نکنید که یک کد تخفیف مخصوص برای خرید اول شما در نظر گرفته شده است.

خرید اینترنتی از هایپر استار  با اسنپ مارکت

 

هایپراستار ابتدا فعالیت خود را با تاسیس نخستین شعبه‌اش در سال 1388 و در غرب تهران آغاز کرد. به تدریج تعداد شعبات این فروشگاه در نقاط مختلف تهران و شهرستان‌ها گسترش پیدا کرد. هایپرمارکت از ابتدا با هدف ارائه اجناس مرغوب با قیمتی ارزان و به صرفه کار خود را شروع کرد و تا به امروز هم این روند ادامه دارد. اما در سال 1397 و با آغاز همکاری هایپراستار و سوپرمارکت اینترنتی اسنپ مارکت، مشتریان هایپر مارکت این امکان را داشتند که تنها با نصب برنامه اسنپ مارکت روی سیستم عامل‌های اندروید و iOS، سفارش آنلاین از هایپراستار را بدون نیاز به مراجعه حضوری تجربه کنند. در حال حاضر، اسنپ مارکت فروش آنلاین کالاهای هایپراستارهای تهران، کرج و اصفهان را بر عهده دارد.

بعد از ثبت سفارش و خرید آنلاین، کاربران می‌توانند اقلام خریداری شده را در کمترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرند. از طرفی، با توجه به شیوع ویروس کرونا، تیم اسنپ مارکت همواره در تلاش است اصول بهداشتی را در طول فرایند جمع‌آوری کالاها و تحویل‌دهی آن‌ها رعایت کند. از این رو، تمام اجناس و محصولات مشتریان پیش از ارسال به طور کامل ضدعفونی و بسته‌بندی می‌شوند. به این ترتیب، مشتریان می‌توانند بدون نگرانی از آلوده بودن کالاهایشان، آن‌ها را با خیالی آسوده تحویل بگیرند. با توجه به مواردی که ذکر شد، کاربران می‌توانند از بابت ارسال به موقع، صحت و سلامت و همچنین ضدعفونی بودن سفارشات، اطمینان کامل داشته باشند.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول