اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

گل‌محمدی: با تمام قوا وارد مسابقه با گل‌گهر می‌شویم

سرمربی پرسپولیس گفت: با تمام قوا وارد این مسابقه می‌شویم و دوست داریم در نهایت پیروز زمین باشیم برای انجام مسابقه خوب آماده هسیتم و بچه‌ها انگیزه خوبی برای پیروزی در این بازی دارند.

گل‌محمدی: با تمام قوا وارد مسابقه با گل‌گهر می‌شویم

به گزارش خبرگزاری فارس از سیرجان، یحیی گل‌محمدی در سیرجان اظهار داشت: خوشحالم که به این شهر آمدم از هواداران پرسپولیس این شهر هم واقعا تشکر می‌کنم بهه خاطر استقبال زیاد و خوبی که از ما شد در مسیری که تا هتل آمدیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس افزود: امیدوارم بازی خوبی از طرف ما باشد دنبال گرفتن سه امتیاز هستیم مثل تمام بازی‌های گذشته‌مان، مقابل یک تیم خیلی خوب و منسجمی بازی داریم چند تا بازی اخیرشان خیلی خوب نتیجه گرفتند و تبریک می‌گویم به آنها بابت این نتایج خیلی عالی که گرفتند.

گل‌محمدی عنوان کرد: امیدوارم بازی خوبی از آب در بیاید بازی که از لحاظ فنی در سطح بالایی باشد، با تمام قوا وارد این مسابقه می‌شویم و دوست داریم در نهایت پیروز زمین باشیم برای انجام مسابقه خوب اماده هسیتم و بچه‌ها انگیزه خوبی دارند برای پیروزی در این بازی و در نهایت دوست دارم بازی خوبی انجام شود و همه از این بازی لذت ببرند.

انتهای پیام/3388/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول