اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

بسته خبری| آخرین اخبار استان ایلام

برخی رویدادهای( ۲۴ مرداد ماه) در استان ایلام را در این بسته خبری می‌توانید، بخوانید.

بسته خبری| آخرین اخبار استان ایلام

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، وهاب پیرانی مدیرکل دامپزشکی ایلام، گفت: ۲۳ کانون بیماری تب سه روزه احشام سنگین در این استان شناسایی شده و با توجه به درمان پذیر بودن بیماری تاکنون تنها ۲ مورد تلفات ناشی از این بیماری گزارش شده است.

وی افزود: با توجه به تغییرات جوی و فصلی کانون‌هایی از بیماری تب سه روزه در میان دام‌های استان ایلام وجود دارد.

افزایش دوربین‌های ثبت تخلفات رانندگی در سطح جاده‌های ایلام

سرهنگ رضا همتی‌زاده رئیس پلیس راه ایلام، از افزایش تعداد دوربین‌های کنترل و ثبت تخلفات رانندگی در سطح جاده‌های استان خبر داد و اظهار کرد: نظارت الکترونیکی یک ضرورت و نیاز اساسی برای وضعیت کنونی ترافیک و توسعه روز افزون از وسایل نقلیه در راه‌ها است.

وی با بیان اینکه در ماه‌های اخیر فاز دوم این پروژه به بهره برداری رسیده و کنترل و نظارت به وسیله دوربین‌های جدید و هوشمند کنترل تخلفات در پلیس راه استان، استارت خورد، افزود: در سال‌های دور پلیس با حضور فیزیکی و میدانی نیروهای انسانی خود به واسطه تعداد کم وسایل نقلیه در معابر و جاده‌ها بر حوزه ترافیک نظارت داشت.

نخستین دوره جشنواره ملی«قند پهلو» در استان ایلام برگزار می‌شود

اسد میرزایی معاون دانشگاه علوم پزشکی ایلام با اشاره به برگزاری جشنواره ملی قند پهلو به میزبانی این استان، گفت: نخستین دوره این جشنواره بر مبنای طنز اخلاقی قند پهلو با موضوعات کرونا و اخلاق آذرماه ۹۹ در ایلام برگزار می‌شود.

 وی افزود: این جشنواره در دو بخش موضوعات کرونایی شامل کرونا، قرنطینه، ضدعفونی، ماسک، دستکش و مسافرت، کادر درمانی و خستگی و همچنین موضوعات اخلاقی از جمله تملق و چاپلوسی، تهمت و افترا، عیب‌جویی و عیب‌تراشی، شایعه پردازی، اخلاق فردی و جمعی و پوشش در بیمارستان خواهد بود.

بیش از ۷۰ درصد از طبقات مختلف اجتماعی از خدمات وزارت کار بهره‌مند هستند

شکرالله شیرخانی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام، گفت: بیش از ۷۰ درصد از طبقات مختلف اجتماعی از خدمات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بهره مند هستند؛ باید به مشکلات کارگران نگاه سیستمی داشت.

وی افزود: مدیران مجری برنامه‌ها هستند و سیاستگذار نیستند، مشکلات بنیادی حاکم بر نظام اقتصادی کشور را که دارای ریشه‌های فرهنگی و سیاسی است باید سیاستگذاران حل کنند.

انتهای پیام /970821

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول