اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

تصادف در محور دامغان- جندق با ۲ کشته

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان سمنان از تصادف خودروی اوپتیما با تریلر در محور دامغان- جندق خبر داد و گفت: در این حادثه، دو نفر جان باختند.

تصادف در محور دامغان- جندق با ۲ کشته

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط‌عمومی جمعیت هلال‌احمر استان سمنان، مظفر محمدخانی با بیان اینکه تصادف خودروی اوپتیما با تریلر به پایگاه امداد و نجات هلال‌احمر نعیم‌آباد دامغان گزارش شد، گفت: این حادثه در کیلومتر ۳۰ محور دامغان- جندق به وقوع پیوست.

او با بیان اینکه در این عملیات سه نفر از این پایگاه اعزام شدند، افزود: در این تصادف، چهار نفر دچار حادثه شدند و متأسفانه دو نفر جان باختند که عملیات رهاسازی افراد فوت‌شده توسط هلال‌احمر به انجام رسید.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان سمنان با بیان اینکه اندکی صبر و شکیبایی و پرهیز از رانندگی هنگام خستگی از بروز این حوادث تلخ پیشگیری می‌کند، اضافه کرد: از رانندگان تقاضا می‌شود تا ضمن رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و استراحت به‌موقع، سفر خوبی را برای همراهان فراهم کنند.

انتهای پیام/74001/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول