اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

بچه هیاتی‌ها ثابت کردند از لندن‌نشین‌ها نسبت به مردم دلسوزتر هستند

امام جمعه موقت اردل با اشاره به برخی از خدمات هیات‌های مذهبی در دوران کرونا، گفت: بچه‌های هیاتی قطعا نسبت به کسانی که در آلبانی و لندن نشسته‌اند بیشتر دلشان برای مردم و کشور می‌سوزد.

بچه هیاتی‌ها ثابت کردند از لندن‌نشین‌ها نسبت به مردم دلسوزتر هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت الاسلام حمید بهرامی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه اردل با توصیه به مردم برای همکاری با عوامل بهداشت، گفت: با توجه به نزدیک بودن محرم و ویروس منحوس، توطئه دشمنان به ویژه امپراطوری رسانه‌ای استکباری غرب برای خدشه وارد کردن به شعائر دینی آغاز شده است.

امام جمعه اردل ادامه داد: جالب است امروز کانال‌هایی که از آلبانی، عربستان سعودی، لندن و ... هدایت می‌شوند نگران برگزاری مراسم محرم توسط مردم متدین شده‌اند؛ ولی خود را به تغافل زده‌اند که همین طیف مذهبی و متدین در طی ماه‌های گذشته برای مقابله با شیوع این ویروس سنگ تمام گذاشته‌اند.

بهرامی افزود: ضد عفونی معابر در نیمه‌های شب، ایجاد هزاران کارگاه تولید ماسک در سراسر کشور، توزیع اقلام بهداشتی بین نیازمندان، کمک به اجرای رزمایش مواسات، تغسیل و تکفین اموات کرونایی و ده‌ها مورد دیگر از خدمات همین بچه‌های هیاتی و مذهبی برای مقابله با ویروس کرونا بوده و قطعا این افراد نسبت به کسانی که در آلبانی و لندن نشسته‌اند بیشتر دلشان برای مردم و کشور می‌سوزد.

وی با توصیه جدی به مردم و به خصوص هیات‌های مذهبی شهرستان اردل توصیه کرد: هیات‌های مذهبی باید در این ایام پروتکل‌های بهداشتی که وزارت بهداشت اعلام می‌کند را با سخت‌گیری زیاد اجرا کنند و اجازه ندهند حتی یک نفر هم در مراسم عزاداری سید الشهدا(ع) آلوده به ویروس کرونا شود.

انتهای پیام/3339/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول