اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

انهدام باند قاچاق مواد مخدر در یزد و میبد

فرمانده انتظامی استان یزد، از کشف ۱۸۵ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک و دستگیری ۲ قاچاقچی در عملیات ماموران پلیس خبر داد.

انهدام باند قاچاق مواد مخدر در یزد و میبد

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد به نقل از صداوسیمای مرکز یزد ، سردار بهدانی فرد از کشف ۱۸۵ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک و دستگیری ۲ قاچاقچی در عملیات ماموران پلیس خبر داد. 

وی افزود: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان یزد با انجام کار اطلاعاتی از تردد خودروی سوداگران مرگ با محموله افیونی در محور‌های مواصلاتی مطلع شدند.

سردار بهدانی فرد ادامه داد: با رصد دقیق اطلاعاتی خودروی زانتیا حامل این محموله شناسایی شد و بلافاصله تیم عملیاتی از ماموران پلیس یزد و خاتم تشکیل و به محل اعزام شدند و خودروی قاچاقچیان را در "مروست" متوقف کردند.

فرمانده انتظامی استان یزد ضمن اشاره به دستگیری ۲ نفر از سوداگران مرگ، گفت: در بازرسی از خودرو،  ۱۸۵ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک کشف کردند و متهمان نیز که این محموله را از شرق کشور بارگیری کرده بودند به مقامات قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان میبد نیز از کشف بیش از ۱۰ کیلوگرم تریاک و انهدام باند قاچاقچیان در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ موسوی گفت: در اجرای طرح مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر، تیم عملیات ویژه موادمخدر استان با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی از فعالیت یک باند قاچاق مواد مخدر در شهرستان میبد با خبر شدند.

وی افزود: پس از هماهنگی با مرجع قضائی، تیم عملیات ویژه استان با همکاری ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان، در یک عملیات ضربتی خودروی متهمان را در هنگام انتقال مواد مخدر در شهرستان میبد متوقف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان میبد گفت: در این عملیات، ۲ قاچاقچی نیز دستگیر شدند و در بازرسی از خودروی آن‌ها بیش از ۱۰ کیلوگرم تریاک کشف شد.

سرهنگ موسوی افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/ح/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول