اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

دستگاه‌های فرهنگی کشور تحریف های دشمنان را پاسخ دهند

امام جمعه بردسکن گفت: امروز باید متولیان فرهنگی در جامعه پاسخ لازم را برای بدخواهان در عرصه‌های مختلف که تحریف فرهنگی دارند، پاسخ داده وخود را نشان دهند.

دستگاه‌های فرهنگی کشور تحریف های دشمنان را پاسخ دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از بردسکن، حجت‌الاسلام علی اصغر امینی، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بردسکن  که با رعایت نکات بهداشتی برگزار شد، اظهار کرد: در آستانه ماه عزاداری محرم همه شهروندان باید با انجام رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مراسم عزاداری شرکت کنند.

وی با بیان اینکه  درحال حاضر بیمار بستری شده ای در رابطه با کرونا در شهرستان نداریم ،افزود: این مهم نافی عدم رعایت مسائل بهداشتی نیست ولذا باید  درحال حاضر که از نارنجی به زرد رسیده ایم شاهد سفید شدن موضوع کرونا در شهرستان باشیم که این جای تقدیر از همه مردم  سطح شهرستان را دارد.

امام جمعه بردسکن به برنامه ریزی دشمن برای ایجاد جنگ  روانی علیه کشورمان پرداخت و اظهار کرد: دشمن همیشه در حال برنامه ریزی برای ضربه زدن به نظام اسلامی است که خوشبختانه تا کنون با توجه به بصیرت ملت ایران بی نصیب مانده است.

وی دشمنان قسم خورده ایران را افرادی ضعیف دانست و گفت: 264 شبکه فارسی زبان و میلیون‌ها فضای مجازی و ماهواره مرتب علیه ایران مطلب و شایعه پراکنی  و تحریف در این اینگونه  فضاها و روزنامه‌ها ونشریات خود دارند که  از طریق  تحریف به اهداف خودشان برسند.

امینی اتاق فکر دشمنان در تحریف علیه ایران اشاره کرد و افزود: آن‌ها از  تحریف فرهنگ ایران دو هدف بزرگ را در دستور کار خود قرار داده و تلاش می‌کنند از این طریق اهداف خود را دنبال کنند. 

وی ضربه زدن به روحیه  مردم  و آدرس غلط دادن دشمن را دو هدف آنان نام برد و اظهار کرد: قصد آنان از ضربه زدن به روحیه مردم  سوق دادن مردم به سمت و سوی  نگاه به خارج است که دشمن خود غلط کرده است، لذا مردم بصیر و آگاه ما در ایران اسلامی باید با هوشیاری کامل مواظب ترفندهای دشمنان باشند.

امام جمعه بردسکن با اشاره به منویات رهبری که نگاه به داخل ما را به توفیقات عالی می‌رساند، افزود: متاسفانه  داخل کشور هم عده ای هم صدا با دشمن می شوند و صدای ارتباط و مذاکره با امریکا را  سر می‌دهند.

وی نگاه به داخل کشور را اولویت دانست و با اشاره به اینکه عده ای روشنفکرماب‌ها  ندای سردادن مذاکره با امریکا را دارند و منافع خود را در این می‌بینند،  اظهار کرد: امروز جنگ، جنگ اراده‌ها است و باید خیلی بیش از هوشیار و مواظب باشیم.

امینی همراهی بعضی از افراد داخل کشور را با استکبار جهانی نشان از ضعف  بودن آنان در اعتقادات دینی  نام  برد و اظهار کرد:  دشمن در سه مرحله شبیه سازی جنگ علیه ایران که با آخرین تکنیک‌ها و کارشناسان خبره خودشان داشته‌اند، منجر به شکست شده است لذا دشمن از طریق نظامی با ایران نمی‌تواند  ورود کند.

وی مجدد از تلاش‌های کادر پزشکی در شهرستان تقدیر کرد و اظهار داشت : در آستانه ماه محرم همه همشهریان با حضور در مراسم عزاداری با رعایت پروتکل های بهداشتی، نذر و کمک به نیازمندان را در اولویت کاری خود قرار دهند.

امام جمعه بردسکن نذر به امور سلامت در شهرستان هم دیگر تاکید است که دراین ایام  با کمک های خود ونذر به تامین و تهیه تجهیزات ودستگاهای مورد نیاز آنان  در بیمارستان شهرستان اقدام کنید که ثواب واجر اخروی را دارد.

وی با گرامیداشت 26 مرداد سالزور ورود آزادگان به کشور  از رشادت های آنان در ایام اسارت به نیکی یاد کرد وافزود: ازادگان افتخار کشور ونظام هستندوسندهای پر افتخار کشورند.

امینی پایگاه نماز جمعه را پایگاه بیان معرفت و آگاهی و بصیرت نام برد و اظهار کرد: مبلغین و مداحان در ایام ماه محرم ضمن رعایت زمان برگزاری مراسم، تاکیدات مسائل بهداشتی وپاسخ به تحریف های دشمنان را برای جوانان باز گو کنند.

انتهای پیام /70050

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول