اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

ارتش عراق مانع نفوذ گسترده عناصر داعش از مرز سوریه شد

نیروهای ارتش عراق با ایستادگی مقابل نفوذ عناصر داعش، ۳۹ تن از آن‌ها را بازداشت و تعداد زیادی را از پا در آوردند.

ارتش عراق مانع نفوذ گسترده عناصر داعش از مرز سوریه شد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، یک منبع امنیتی عراقی گفت که ارتش این کشور صبح امروز (جمعه) مانع نفوذ وسیع عناصر داعش از مرز سوریه به داخل خاک عراق شده است.

به نوشته وبگاه الاخباریه عراق، طی درگیری پیش آمده، ۳۹ تروریست داعشی بازداشت و هشت تروریست نیز کشته شده و ما بقی مجبور به عقب‌نشینی به داخل خاک سوریه شدند.

 «یحیی رسول» سخنگوی نظامی «مصطفی الکاظمی» مدتی پیش گفته بود که همزمان با عملیات‌های نظامی نیروهای عراقی در مناطق مرزی، تجهیزات نظامی وسیعی نیز به این مناطق ارسال شده است و مناطق مرزی به خصوص خط مرزی با سوریه به صورت قابل توجهی امن شده‌اند.

حضور هزاران عنصر داعشی در زندان‌های شمال شرق سوریه که در کنترل شبه نظامیان کرد قرار دارد، امنیت مرزهای غربی عراق را شکننده کرده و هر از گاهی تعدادی از تروریست‌های داعشی سعی در نفوذ به داخل خاک عراق دارند.

اما در رخدادی دیگر، نیروهای الحشد الشعبی بامداد امروز یک مخفیگاه تروریست‌های داعش را در منطقه «البومحاسن» در جنوب شهر سامرا را گلوله‌باران کرد که منجر به کشته و زخمی شدن عده‌ای از آنها و پا به فرار گذاشتن برخی دیگرشان شد.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول