اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

جنبش نُجَباء: هدف فاطمیون و نجباء «نابودی اسرائیل» است

سخنگوی جنبش نجباء در پیامی ویدئویی به اولین همایش بین‌المللی لشکر فاطمیون، هدف و برنامه مشترک همه گروه‌های مقاومت را اخراج آمریکا از منطقه و نابودی رژیم صهیونیستی اعلام کرد.

جنبش نُجَباء: هدف فاطمیون و نجباء «نابودی اسرائیل» است

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «نصر الشمری» سخنگوی مقاومت اسلامی نُجَباء از طریق ویدئوکنفرانس برای حاضران در همایش بین‌المللی جبهه جهانی «شباب المقاومة» که شب گذشته (پنجشنبه) با موضوع تکریم لشکر «فاطمیون» افغانستان در مشهد مقدس برگزار شد، سخنرانی کرد.

به نوشته وبگاه اطلاع‌رسانی جنبش نجباء، مهندس «نصر الشِمَّری» در ابتدا ضمن ادای احترام به شهداء و مجاهدان حسینی در سراسر جهان، به‌طور ویژه از رزمندگان لشکر فاطمیون تجلیل و آنان را مجاهدانی با یقین راستین، بصیرتی راسخ و شجاعتی علوی ـ فاطمی توصیف کرد.

وی با تأکید بر اینکه مسیر جهاد و شهادت متوقف نمی‌شود و هیچ هدفی بالاتر از تشکیل دولت صاحب‌الأمر (عج) نیست، خاطرنشان ساخت: این مسیر آغشته به خون‌های پاکی مانند خون فرمانده پرافتخار اسلام شهید «حاج‌قاسم سلیمانی» و شهید «حاج ابومهدی المهندس» است و بی‌شک در انتها به پیروزی ختم خواهد شد.
 معاون دبیرکل نُجَباء امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله) را پرچمداران مقاومت خواند و خطاب به رزمندگان اسلام گفت: ای مجاهدان صبور! ما مفتخریم که در همان مکان و موضع شما در کنارتان بودیم و احساس می‌کنیم که با شما یکی هستیم. هدف واحد ما و شما نابودی استکبار و برچیده شدن اشغالگری از همه منطقه و همه کشورهای اسلامی است.

 الشِمَّری ادامه داد: هدف امروز ما به پیروزی در اینجا و آنجا محدود نیست؛ بلکه هدف واضح و روشن، نابودی کامل اسرائیل و اخراج آمریکا و مزدورانش از همه منطقه و کشورهای اسلامی است. تحقق این هدف، انتقام ترور بزدلانه فرماندهان مقاومت و در رأس آن‌ها فرمانده شهید حاج‌قاسم سلیمانی است.

 وی با یادآوری اخراج ذلیلانه آمریکایی‌ها از عراق در سال ۲۰۱۱، افزود: اینک نیروهای آمریکایی بخشی از انتقام سخت را هرروز توسط برادران شما در مقاومت عراق، به چشم خود می‌بینند. این مجاهدان با اراده‌ای محکم‌تر، تجربه‌ای بیشتر و تکنولوژی برتر ـ که دشمن توانایی مقابله با آن را ندارد ـ به مبارزه علیه آمریکا ادامه می‌دهند.
 سخنگوی نُجَباء سپس توجه حضار را به نبرد با دشمن در عرصه فرهنگی و رسانه‌ای که "جنگ نرم" نامیده می‌شود جلب کرد و اظهار داشت: مستکبران می‌خواهند با این جنگ ملت‌ها را فریب دهند، ولی گویا خداوند نیرنگ شیطان را به خودش برگردانده است. گرچه این جنگ بعضی از فرومایگانِ دچار ضعف عقیدتی را فریب داد اما در مقابل، خودِ مستکبران را نیز بارها فریفته است؛ تا جایی که دیگر توان دیدن حقیقت را ندارند و نمی‌بینند که ملت‌ها آماده ریشه‌کن نمودن آنان از منطقه هستند.

مهندس نصر الشِمَّری در پایان پیام ویدئویی خود به همایش بین‌المللی جبهه جهانی شباب‌المقاومة، ناکامی‌های کنونی آمریکا و حزب شیطان را نشانه و مقدمه شکست مفتضحانه آنان و رژیم منحوس اسرائیل دانست و تصریح کرد: افزایش فشار و عربده‌های دشمن، عامل تحقق اهداف و پیروزی بزرگ مجاهدان می‌باشد که از حملات سنگین دشمن به همه محور مقاومت، هویداست.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول