اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

بسته خبری| آخرین اخبار استان ایلام

برخی رویدادهای( ۲۳ مرداد ماه) در استان ایلام را در این بسته خبری می‌توانید، بخوانید.

بسته خبری| آخرین اخبار استان ایلام

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، علی‌اصغر چاغروندی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ایلام با اشاره به طرح دوگانه سوز کردن رایگان خودروهای عمومی، گفت: تاکنون ۳۰۰ درخواست در استان ثبت‌ شده است.

وی افزود: تمامی مراحل ثبت‌نام و اجرای طرح دوگانه‌سوز کردن خوردروهای عمومی استان ایلام رایگان است و مالکان خودروهای تاکسی عمومی، وانت‌بارها، نیسان و کامیونت می‌توانند با مراجعه به سامانه gcr.niopdc.ir نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

ناآشنایی با ضرورت پرداخت مالیات مانع تحقق درآمدهاست

جهانگیر رستم زاد سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری ایلام، اظهار داشت: ناآشنایی مردم با ضرورت پرداخت مالیات و هزینه کرد آن یک مشکل اساسی در عدم تحقق درآمدهای مالیاتی است.

وی افزود: پرداخت مالیات در بحث آموزش، درمان، زیرساخت‌های اساسی و عمران و توسعه کشور کارساز است اما شفاف سازی و اطلاع رسانی در این زمینه صورت نگرفته است.

پایان دوازدهمین تعمیرات ‌اساسی پالایشگاه گاز ایلام

مسعود مرشدی رئیس تعمیرات اساسی شرکت پالایش گاز ایلام از پایان موفقیت آمیز دوازدهمین تعمیرات اساسی این پالایشگاه در مردادماه سال جاری خبر داد و گفت: بیش از یک هزار و ۳۰۰ تجهیز توسط‌ متخصصان بومی مورد بازرسی قرار گرفته و بازسازی، نوسازی، تعمیر و یا تنظیم شده است.

وی افزود: برای حفظ پایداری تولید لازم است تعمیرات ‌اساسی بر روی تجهیزات، مطابق برنامه از پیش تعیین‌ شده انجام شود در غیر این صورت پایداری تولید به خطر افتاده و در فصول سرد، مردم استان و استان‌های همجوار با مشکل جدی قطع یا افت شدید فشار گاز مواجه خواهند شد.

 وضعیت پنج شهرستان ایلام سفید و زرد است

جمیل صادقی‌فر معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایلام، گفت: پس از حدود یک ماه و نیم که بیشتر شهرستان‌های استان ایلام در وضعیت قرمز کرونا قرار داشتند، وضعیت پنج شهرستان از نظر شیوع کرونا سفید و زرد شده است.

وی افزود: این شهرستان‌ها شامل هلیلان، بدره، سیروان، ملکشاهی و چرداول است.

انتهای پیام/ 970821

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول