اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

تداوم «کمک‌های مؤمنانه» مردم سرخه/ ۴۰۰ بسته معیشتی توزیع شد

مردم شهرستان سرخه در مرحله دوم رزمایش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه نیز همچون مرحله نخست پیشتاز بودند و ۴۰۰ بسته معیشتی در این راستا توزیع شد.

تداوم «کمک‌های مؤمنانه» مردم سرخه/ ۴۰۰ بسته معیشتی توزیع شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سرخه، با شیوع ویروس منحوس کرونا طبق فرمایش مقام معظم رهبری، رزمایش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه در کشور برگزار شد که به همت مردم همیشه در صحنه کمک‌های مردمی بسیار خوبی جمع‌آوری شد و به دست نیازمندان و خانواده‌های شناسایی‌شده رسید.

بعد از اجرای موفقیت‌آمیز مرحله نخست رزمایش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه، امروز با حضور جمعی از مسؤولان، مرحله دوم رزمایش کمک مؤمنانه در مصلای نمازجمعه شهرستان سرخه اجرا شد.

رئیس ستاد رزمایش «مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه» شهرستان سرخه در حاشیه اجرای مرحله دوم این رزمایش ضمن تبریک دهه ولایت و امامت به فارس اظهار کرد: برحسب اوامر مقام معظم رهبری همه ما مأموریت یافتیم تا در امتداد کمک مؤمنانه و یا همان پویش مردمی طرح مواسات، مرحله دوم این پویش مردمی مبارک را در دهه امامت و ولایت اجرا کنیم.

حجت‌الاسلام‌ مصطفی فاطمی‌بصیر تصریح کرد: شهرستان سرخه در زمره پیش‌قراولان و پیشتازان کمک مؤمنانه در استان سمنان است و تعاون، همدلی، همیاری و همکاری آحاد مردم، مجموعه خیران و مؤسسات خیریه سبب شد تا امروز شاهد خلق چنین آثار مبارکی در مصلای نماز جمعه شهرستان سرخه باشیم.

وی با اشاره به اینکه یکی از برترین اعمال در دهه امامت و ولایت، موضوع اطعام است، گفت: این کمک‌هایی که با همت بلند مردم فراهم شده است، در اسرع وقت، در اختیار افراد شناسایی‌شده قرار خواهد گرفت.

رئیس ستاد رزمایش «مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه» شهرستان سرخه خاطرنشان کرد: با لطف خداوند و همیاری و همدلی مردم در مرحله نخست رزمایش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه موفق شدیم، مبلغ یک میلیارد و 100 میلیون تومان جمع‌آوری کنیم و در این عرصه حضور فعال داشته باشیم.

فاطمی‌بصیر ادامه داد: متعاقب این جریان مبارک، 88 بسته معیشتی در روز میلاد امام رضا (ع) میان اقشار جامعه هدف توزیع و تقسیم شد.

وی عنوان کرد: همچنین در عید سعید قربان تقریباً 70 رأس دام ذبح شد و گوشت آن در اختیار نیازمندان و خانواده‌های آسیب‌دیده از کرونا قرار گرفت.

فاطمی‌بصیر اضافه کرد: امروز هم در این فضا با یاری و تشریک‌مساعی همه دوستان موفق شدیم، 400 بسته معیشتی را در اختیار جامعه هدف قرار دهیم.

وی گفت: امیدواریم در این مرحله رزمایش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه نیز همچون گذشته خوش بدرخشیم و موجبات رضایت مقام معظم رهبری را فراهم سازیم.

انتهای پیام/74004/م/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول