اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

کمک‌های مومنانه| توزیع ۴۰۰۰ بسته معیشتی در شهرستان مُهر

فرمانده سپاه مهر گفت: 4 هزار و 600 بسته معیشتی در میان نیازمندان مُهر توزیع شده است.

کمک‌های مومنانه| توزیع ۴۰۰۰ بسته معیشتی در  شهرستان مُهر

هیئت همدلی| به گزارش خبرنگار سرویس شهرستان‌های خبرگزاری فارس از مهر، عباس رضایی در نشستی خبری با اشاره به کمک‌های مؤمنانه که امام خامنه‌ای ابلاغ کردند، اظهار داشت: در راستای کمک مؤمنانه، ۱۱۳ نفر از نیروهای بسیج با شبکه بهداشت همکاری کردند که ظرف ۷۲ ساعت توانستیم بیش از ۹۰ درصد شهرستان را غربالگری کنیم.

وی افزود: ضدعفونی کردن شهرستان مهر با دستگاه‌های جنگ نوین در حال اجرا است و سرکشی از اصناف پرخطر به همراه بسیج اصناف جهت نظارت بر انجام پروتکل‌های بهداشتی ،تولید ماسک و دستکش از جمله فعالیت‌های سپاه شهرستان مُهر بوده است.

رضایی خاطرنشان کرد: کمک‌های مؤمنانه که از ماه رمضان آغاز شده و تاکنون ۴ هزار و ۶۱۱ بسته معیشتی توسط سپاه مُهر تهیه‌ شده همچنین در بخشش اجاره‌بها ۳۹ مورد منزل و مغازه و۹ هزار و ۲۲۰ پرس غذا در دهه امامت و ولایت بین نیازمندان توزیع گردید.

فرمانده سپاه مهر با اشاره به توزیع ۱۱۴ بسته پوشاک و کفش بین نیازمندان افزود: ذبح گوسفند و توزیع هدفمند بین نیازمندان واقعی که در این مورد ۱۰۵ رأس گوسفند، ۲ رأس گوساله و ۴۰ کیلوگرم گوشت قرمز توسط پایگاه‌های مقاومت توزیع گردید همچنین ۱۴ نانوایی در سطح شهرستان در روز عید غدیر نان صلواتی به دست مردم رساندند.

وی اضافه کرد: ۲۴ جهیزیه در راستای ازدواج آسان تحویل نیازمندان دادیم که ۱۷ جهیزیه دیگر از سپاه فجر به این تعداد اضافه خواهند کرد و در همین هفته تقدیم خانواده‌ها خواهیم کرد.

فرمانده سپاه شهرستان مُهر در ادامه سخنان خود بیان داشت: همه باید بدانند که سپاه در عرصه سیاسی هم مطالبه گر است و هم منتقد و هر جا که به نفع مردم باشد ورود می‌کند.

رضایی گفت: مردم تشخیص داده‌اند که یک نماینده انقلابی انتخاب کنند و در این راستا توقع دارند که وضعیت معیشت و زندگی‌شان بهتر شود، وقتی تغییری ایجاد می‌شود و یک نفر جدید می‌آید مردم با رأی خود این را می‌گویند که ما شما را انتخاب کردیم و انتظار تغییر داریم که مشکلاتمان به حداقل برسد بنابراین نماینده باید از افرادی که همسو و همراه خودش باشد استفاده کند که بتواند خدماتی در شأن مردم ارائه دهد.

فرمانده سپاه مهر اظهار داشت: به افرادی که مانع‌تراشی و کارشکنی می‌کنند که اتفاق خاص و تغییری ایجاد نشود اخطار می‌دهم و نصیحت می‌کنم که سپاه پاسداران در کنار مردم و در کنار آن مسئول انقلابی است که قصد خدمت به مردم دارد.

انتهای پیام/ س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول