اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

رزمایش مواسات تا پایان ریشه کنی کرونا دوام و قوام خواهد داشت/ عزاداری مطلوب با رعایت دستورالعمل های بهداشتی

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: رزمایش مواسات تا پایان ریشه کنی کرونا دوام و قوام خواهد داشت.

رزمایش مواسات تا پایان ریشه کنی کرونا دوام و قوام خواهد داشت/ عزاداری مطلوب با رعایت دستورالعمل های بهداشتی

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم در جلسه ستاد پشتیبانی مدافعان سلامت با تاکید بر اینکه محرم و صفر فرصتی بسیار ارزشمند برای دست گیری از نیازمندان است، اظهار داشت: رعایت دستورالعمل های بهداشتی در عزاداری ها و جهت دهی به نذورات به رزمایش کمک های مومنانه یک ضرورت و بسیار مطلوب است.

امام جمعه تبریز اضافه کرد: در مرحله اول رزمایش کمک های مومنانه که شرایط سختی را اقشار آسیب پذیر تجربه می کردند، تدابیر رهبر معظم انقلاب رسالت خدمت رسانی را تسهیل کرد و همه نهادها، ارگان ها و مردم با اعتقاد به آرمان های بلند خود به میدان کمک رسانی آمدند.

وی با بیان اینکه در دهه اول ماه محرم احسان و نذری مردم بیشتر است، گفت: در راستای رعایت دستورالعمل های بهداشتی و بهره مندی نیازمندان از این حسنات مطلوب است که در قالب رزمایش کمک های مومنانه در بین اقشار آسیب پذیر توزیع شود.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه رزمایش مواسات تا پایان ریشه کنی کرونا دوام و قوام خواهد داشت، ادامه داد: همان طور که رهبر معظم انقلاب هم تاکید داشتند عزاداری های ماه محرم و عرض ارادت ها به ساحت مقدس سید و سالار شهیدان باید با رعایت دستورالعمل های بهداشتی ابلاغی ستاد ملی مبارزه با کرونا صورت پذیرد.

امام جمعه تبریز به نقش آفرینی صداوسیما در فرهنگ سازی و نهادینه کردن این رعایت دستورالعمل های بهداشتی گفت: رسانه ملی با تولید و پخش برنامه های مختلف نذورات مردمی را به سمت رزمایش کمک های مومنانه سوق دهد.

ایرانزاد دبیر ستاد پشتیبانی از مدافعان سلامت هم در این جلسه با بیان اینکه مناطق کم برخوردار در اولویت توزیع بسته های معیشتی و کمک های مومنانه قرار دارند، گفت: با هماهنگی مسئولان بهداشتی استان ۲ میلیون عدد ماسک پارچه ای استاندارد و قابل شستشو به قیمت ۳۰۰ تومان در مناطق محروم توزیع خواهد شد.

انتهای پیام/60027/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول