اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

قول وزیر نیرو برای تأمین اعتبار مجتمع تصفیه‌خانه طول لات رحیم‌آباد

نماینده عالی دولت در گیلان با اشاره به چالش آب آشامیدنی در یک‌سوم از شهر و برخی روستاهای املش گفت: اردکانیان وزیر نیرو در خصوص تأمین اعتبار برای تکمیل مجتمع تصفیه‌خانه طول لات رحیم‌آباد قول مساعد داده که در رفع مشکلات حوزه آب در شهرستان املش هم مؤثر است.

قول وزیر نیرو برای تأمین اعتبار مجتمع تصفیه‌خانه طول لات رحیم‌آباد

به گزارش خبرگزاری فارس از املش، ارسلان زارع با همراهی نماینده ولی‌فقیه، فرمانده سپاه قدس استان و نماینده مردم املش و رودسر در مجلس شورای اسلامی، فاز اول پروژه آب‌رسانی به 11 روستای املش را افتتاح کرد.

برای افتتاح فاز اول این پروژه که اجرای آن از سال ۹۶ با همکاری قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه قدس گیلان و آب و فاضلاب استان آغازشده، ۱۵ میلیارد ریال از سوی شرکت هزینه شده است.

تکمیل این پروژه نیازمند تخصیص ۵۲ میلیارد ریال اعتبار است که با تحقق این مهم، تمامی ۱۱ روستا با جمعیتی افزون بر ۹۰۰ خانوار روستایی از نعمت آب آشامیدنی برخوردار می‌شوند.

استاندار گیلان در مراسم افتتاح فاز اول پروژه آب‌رسانی به ۱۱ روستای شهرستان املش اظهار کرد: بی‌شک کسب رضایت مردم به‌عنوان ولی‌نعمتان ایران اسلامی از آرمان‌های این نظام مردمی است.

ارسلان زارع با اشاره به تحریم‌های سخت دشمنان علیه ملت و نظام اسلامی ایران و افزایش فشارها طی سال‌های اخیر گفت: در سایه همدلی، همبستگی و مشارکت مردم غیور و شجاع ایران و بهره‌گیری از منویات رهبر معظم انقلاب، در ایام مختلف سال شاهد افتتاح پروژه‌هایی در مسیر عمران و آبادی کشور هستیم.

وی با بیان اینکه بخش قابل‌توجهی از جمعیت گیلان را روستانشینان تشکیل می‌دهند، افزود: روستاییان در تأمین کالاهای اساسی و استراتژیک کشور نقش مهمی دارند.

استاندار گیلان با اشاره به انجام طرح‌های در حال اجرا از سوی دستگاه‌های اجرایی و نیز طرح‌های مشارکتی در روستاهای استان تصریح کرد: ازجمله طرح‌های مشارکتی استان آب‌رسانی به ۱۱ روستای شهرستان املش است که بر لزوم شتاب در بهره‌برداری آن تأکید داشتم و با حمایت‌هایی که صورت می‌گیرد، به‌زودی فازهای بعدی آن‌هم تکمیل می‌شود.

زارع با اشاره به چالش آب آشامیدنی در یک‌سوم از شهر و برخی روستاهای املش و نشست خود با وزیر نیرو در دوشنبه هفته جاری بیان کرد: دکتر اردکانیان در خصوص تأمین اعتبار برای تکمیل مجتمع تصفیه‌خانه طول لات رحیم‌آباد قول مساعد داده است که در رفع مشکلات حوزه آب در شهرستان املش هم مؤثر است.

انتهای پیام/۸۴۰۰۷/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول