اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

ایجاد 313 شغل در شهرستان نظرآباد/افتتاح 11 واحد تولیدی در هفته دولت

فرماندار نظرآباد با اشاره به اینکه برنامه‌های متعددی به مناسبت هفته دولت در شهرستان نظرآباد در نظر گرفته شده است، گفت: در میان برای 313 نفر شغل ایجاد خواهد شد.

ایجاد 313 شغل در شهرستان نظرآباد/افتتاح 11 واحد تولیدی در هفته دولت

جواد صادقلو، فرماندار شهرستان نظرآباد، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نظرآباد، گفت: از بهره برداری ۷۴طرح عمرانی و اقتصادی با اشتغالزایی ۳۱۳نفر بمناسبت گرامیداشت هفته دولت در نظرآباد خبر داد.

فرماندار نظرآباد در خصوص طرح های آماده بهره برداری این شهرستان در هفته دولت گفت: ۶۰پروژه عمرانی و ۱۴پروژه اقتصادی بااعتباری بالغ بر ۷۳۴میلیارد تومان با ایجاد اشتغال برای ۳۱۳ نفر آماده بهره برداری در هفته دولت سال جاری می باشد.

وی در ادامه در تشریح اهم پروژه ها اظهار کرد: افتتاح مدارس شهید حمزه ای، عزت سعادت و شهیدرضاخانی، اصلاح و توسعه شبکه آب شرب و حفر ۳حلقه چاه آب شرب در شهر نظرآباد، بهسازی بخش اورژانس بیمارستان امام حسن مجتبی(ع)، پروژه‌های پیاده روسازی، روکش آسفالت، احداث بوستان و جاده تندرستی، اصلاح و اجرای طرح هادی روستایی، طرح‌های خط انتقال آب کشاورزی با لوله و طرحهای آبیاری قطره ای، نصب ۴دکل BTS همراه اول در سطح شهرستان و اجرای فیبر نوری از جمله اهم پروژه های عمرانی نظرآباد است.

فرماندار نظرآباد افزود: در حوزه طرح‌های اقتصادی و اشتغالزا نیز افتتاح ۱۱واحد تولیدی در شهرک های صنعتی سپهر و نظرآباد و ۱۵هزار مترمربع گلخانه در سطح شهرستان خواهیم داشت.

انتهای پیام/ک.ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول