اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

گرفتار شدن ۴ گیلان‌غربی در گودال/ عملیات امداد و نجات ادامه دارد

مدیر کل بحران استانداری کرمانشاه گفت: عملیات امداد و نجات چهار نفر گرفتار شده در گودال در شهرستان‌گیلان‌غرب از شب گذشته آغاز شده و هنوز هم ادامه دارد.

گرفتار شدن ۴ گیلان‌غربی در گودال/ عملیات امداد و نجات ادامه دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، چهار نفر در روستای اول ویار شهرستان گیلان‌غرب اقدام به حفاری گودالی کرده و در آن گرفتار شده‌اند.

به گفته منابع محلی، این افراد برای  پیدا کردن گنج، دو شب گذشته  اقدام به حفاری کرده بودند که شب گذشته پی در پی وارد چاله می‌شوند و به‌علت گاز گرفتگی در عمق زمین و نبود اکسیژن، فعلا از آن‌ها خبری نشده است.

مدیر کل بحران استانداری کرمانشاه در گفت‌وگو با فارس، اظهار داشت: عصر دیروز به محض اطلاع از طریق فرمانداری، عملیات امداد و نجات با استفاده از ظرفیت‌های محلی شروع شد که به دلیل پیچیدگی آن تیم تخصصی از اسلام‌آباد غرب اعزام شد.

وی تعداد افراد گرفتار شده را چهار نفر اعلام کرد و گفت: بامداد امروزب تقاضای مجدد تیم جدید امداد و نجات، هماهنگی برای اعزام تیم عملیاتی از آتش‌نشانی کرمانشاه انجام و اعزام شد. 

مدیر کل بحران استانداری کرمانشاه در خصوص علل و انگیزه این اقدام، گفت: علل و انگیزه حادثه توسط تیم مشترک انتظامی و میراث فرهنگی در دست بررسی است.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول