اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

سلامت مردم در محرم، خط قرمز سازمان تبلیغات است

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان ایلام، گفت: سلامت مردم در محرم، خط قرمز سازمان تبلیغات است و با توجه به دستورالعمل ابلاغ شده تمامی هیات‌ها بایستی پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

سلامت مردم در محرم، خط قرمز سازمان تبلیغات است

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، محمد فتاحی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان ایلام ضمن تبریک روز خبرنگار و بازدید از دفتر خبرگزاری فارس، گفت: خبرنگاری کار دقیق، منظم و پر تلاشی است؛ خبرگزاری فارس به عنوان یک خبرگزاری ارزشی و انقلابی در کشور شناخته شده است، لذا خبرنگاران آن نقش مهمی را بر عهده خواهند داشت.

وی به نقش مهم سازمان تبلیغات اشاره کرد و افزود: در تولید محتوا مذهبی و فرهنگی، انعکاس اخبار مذهبی در حوزه آموزش و پژوهش، تشکل‌های دینی مرتبط با سازمان، فعالیت‌های خوبی را داشته‌ایم و توانسته‌ایم نقش موثری را ایفا کنیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی ایلام، تصریح کرد: در راستای منویات مقام معظم رهبری مبنی بر کمک مومنانه، نزدیک به یک میلیارد تومان، توزیع اقلام توسط هیات مذهبی داشته‌ایم؛ همچنین توزیع رایگان نان صلواتی به مناسبت روز غدیر از جمله خدمات کوچک این سازمان بوده که صورت گرفته است.

تمامی هیات‌ها باید پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند

وی ضمن اشاره به فرا رسیدن ایام محرم، گفت: سلامت مردم خط قرمز سازمان تبلیغات است با توجه به دستورالعمل ابلاغ شده تمامی هیات‌ها بایستی پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند، هیاتی که تخطی کند تذکر کتبی خواهد خورد و مجوزش لغو می‌شود.

فتاحی بیان کرد: رعایت فاصله اجتماعی، استفاده مستمر از ماسک، عدم توزیع مواد غذایی، عدم استفاده از طبل، عدم پخت هر نوع نذری مثل شیر، حلیم در هیات‌ها پذیرفته نیست و بازرسان مربوطه طبق قوانین و دستورالعمل مربوطه برخورد خواهند کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی ایلام، یادآور شد: نقش مهم رسانه‌ها و صدا و سیما در اغنا سازی و آگاهی سازی مردم در محرم حائز اهمیت است؛ بایستی رسانه‌ها به عنوان بازوی قدرتمند به مردم بفهمانند که از حضور در تجمعات پرهیز کنند؛ امسال تاسوعا، عاشورا، شام غریبان برگزار نمی‌شود.

انتهای پیام/ 970813

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول