اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

رویترز: ترامپ با مشاورانش از برکناری اسپر پس از انتخابات سخن گفته است

یک خبرگزاری انگلیسی گزارش داده که رئیس‌جمهور آمریکا در محافل خصوصی درباره احتمال تغییر وزیر دفاع این کشور پس از انتخابات آبان‌ماه با مشاورانش گفت‌وگو داشته است.

رویترز: ترامپ با مشاورانش از برکناری اسپر پس از انتخابات سخن گفته است

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، خبرگزاری رویترز به نقل از منبعی که نام او را فاش نکرده، خبر داده که رئیس‌جمهور آمریکا در محافل خصوصی درباره احتمال تغییر وزیر دفاع این کشور پس از انتخابات آبان‌ماه با مشاورانش گفت‌وگو داشته است.

با این حال، «دونالد ترامپ» قصد ندارد تا پیش از برگزاری انتخابات «مارک اسپر» را که با او دچار اختلافاتی شده است، برکنار کند.

در خبر رویترز مشخص نشده که ترامپ با کدام مشاوران خود درباره برکناری مارک اسپر گفت‌وگو داشته است.

یکی از موارد اختلاف بین ترامپ و وزیر دفاعش، مخالفت اسپر با استفاده از نیروهای فعال نظامی آمریکا برای سرکوب اعتراضات به قتل وحشیانه «جورج فلوید»، سیاه‌پوست آمریکایی بوده است.

از دیگر موارد منجر به خشم ترامپ از اسپر ممنوع ساختن استفاده از پرچم کنفدراسیون در مراکز نظامی آمریکا بود که ترامپ تحت عنوان آزادی بیان از آن دفاع می‌کرد. پرچم کنفدراسیون که مربوط به دوران جنگ‌های داخلی آمریکاست، نماد نژادپرستی شناخته می‌شود.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول