اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

کشف انبار شامپوی قاچاق در شاهرود

فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود گفت: مأموران مبارزه با کالای قاچاق پلیس آگاهی، یک انبار را که شبانه شامپوهای خارجی قاچاق تخلیه کرده بود، شناسایی کردند.

کشف انبار شامپوی قاچاق در شاهرود

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان سمنان، سرهنگ علی کریمی اظهار کرد: در بازرسی از انباری در شاهرود، 32 هزار و 500 عدد شامپوهای خارجی قاچاق به ارزش ۱۴ میلیارد ریال به همراه ۷۰ بشکه ۵۰ کیلویی مایع مشکوک کشف شد.

او با اعلام اینکه هزاران قوطی خالی شامپوهای خارجی به همراه برچسب‌های تقلبی نیز در این مکان کشف شده است، گفت: برابر شواهد موجود قوطی‌های خالی با مایع مشکوکی که در دست آزمایش بوده، پر شده و با نصب برچسب تقلبی شرکت‌های خارجی، هرکدام به مبالغ بسیار بالا بفروش می‌رسیده است.

کریمی از توقیف محموله فوق سخن گفت و افزود: ضمن اخذ دستور پلمب واحد صنفی که اقلام مذکور را به فروش می‌رساند، پرونده قاچاق و فروش کالای تقلبی نیز تشکیل و به مراجع قضایی ارسال شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود از شهروندان خواست تا در انتخاب و خرید کالا دقت لازم را لحاظ کرده و هرگز فریب اسامی و برندهای خارجی را نخورده و با خرید کالای داخلی، ضمن حمایت از تولید داخل و گردش چرخ صنعت و اشتغال، دست افراد سودجو و فرصت‌طلب را نیز کوتاه کنند.

انتهای پیام/74002/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول