اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

دولت نفت را به پالایشگاه‌های داخلی بفروشد/ انتشار اوراق برای فروش نفت موجب انتقال بدهی عظیم به دولت بعدی می‌شود

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: دولت با فروش نفت به پالایشگاه‌های داخلی به راحتی می‌تواند تحریم نفتی دشمن را خنثی کند.

دولت نفت را به پالایشگاه‌های داخلی بفروشد/ انتشار اوراق برای فروش نفت موجب انتقال بدهی عظیم به دولت بعدی می‌شود

حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: دولت با طرح فروش نفت و به این بهانه به دنبال انتشار اوراق است که انتشار اوراق به شدت تورم‌زا بوده و موجب انتقال بدهی عظیم به دولت بعدی می‌شود.

وی تصریح کرد: مجلس به شدت نگران است، بند چهار این پیش‌نویس نشان می‌دهد دولت به دنبال این است که اوراق منتشر کند که بدهی و سود آن را باید دولت بعدی پردازد که این مسئله 50 تا 70 هزار میلیاردتومان به بدهی‌ 300 هزار میلیارد تومان دولت می‌افزاید و دولت آینده را از هم اکنون بدهکار می‌کند.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی ادامه داد: دولت همه اموال را فروخته و کوهی هم باقی نمانده، دولت نباید تنها به فکر فروش باشد، به راستی چه چیزی را می‌خواهد تحویل دولت آینده دهد؟

سلیمی افزود: راهکار دولت می‌تواند فروش نفت به پالایشگاه‌های داخلی باشد، در حال حاضر 130 پالایشگاه در کشور وجود دارد که اگر دولت 20 هزار بشکه نفت به این پالایشگاه‌ها بفروشد، تحریم‌های نفتی را خنثی خواهیم کرد.

انتهای پیام/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول