اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

خانواده‌ها برای شرکت در کنکور داوطلبان را همراهی نکنند/ فراهان آماده برگزاری کنکور

فرماندار فراهان گفت: قبل و پس از آزمون سراسری تجمعات نباید شکل گیرد و بنابراین انتظار داریم تا خانواده‌ها برای شرکت در کنکور داوطلبان را همراهی نکنند.

خانواده‌ها برای شرکت در کنکور داوطلبان را همراهی نکنند/ فراهان آماده برگزاری کنکور

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، حسن خزائی‌پور ظهر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری کنکور سراسری در شهرستان فراهان با تاکید بر همکاری و تعامل تمامی دستگاه‌ها برای برگزاری کنکور سراسری در شهرستان تصریح کرد: تمامی دستگاه‌ها باید در کنار ستاد برگزاری کنکور بوده و همکاری لازم را با عوامل این ستاد به عمل آورند تا این رویداد مهم و حساس به نحو احسن در این شهرستان برگزار شود.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری کنکور تنها وظیفه آموزش و پرورش نیست، بلکه تمامی دستگاه‌ها وظیفه دارند در این رویداد مهم ایفای نقش کنند و می‌طلبد پای کار باشند و از زیر بار مسئولیت شانه خالی نکنند.

فرماندار فراهان افزود: تمامی تمهیدات لازم برای برگزاری کنکور سراسری در شهرستان مطابق با ابلاغیه‌های ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا در دستور کار قرار خواهد گرفت، در شرایط فعلی و با شیوع ویروس کرونا مطابق با پروتکل‌ها و دستورالعمل‌های ابلاغی از سوی ستاد ملی، استانی و شهرستانی مقابله با این ویروس، تمهیداتی مانند فاصله مناسب صندلی‌ها، تهویه مطلوب محل آزمون، استقرار آمبولانس و اکیپ اورژانس، توزیع ماسک و … برای حفظ سلامت داوطلبان در نظر گرفته شده است.

خزائی‌پور بیان کرد: قبل و پس از آزمون سراسری تجمعات نباید شکل گیرد و بنابراین انتظار داریم تا خانواده‌ها برای شرکت در کنکور داوطلبان را همراهی نکنند.

 وی افزود: تمام تلاش خود را در راستای ایجاد اطمینان خاطر داوطلبان و خانواده‌های محترمشان به کار خواهیم بست و امیدواریم با همکاری و پشتکار همه دست‌اندرکاران، این رویداد مهم را به درستی به سرانجام برسانیم.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول