اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

آزادی 26 زندانی جرائم غیر عمد با همکاری بنیاد مستضعفان در ایلام

رئیس کل دادگستری استان ایلام از آزادی 26 زندانی جرائم غیر عمد با همکاری بنیاد مستضعفان در ایلام خبر داد.

آزادی 26 زندانی جرائم غیر عمد با همکاری بنیاد مستضعفان در ایلام

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، علی دهقانی رئیس کل دادگستری استان ایلام طی مراسمی، با همکاری بنیاد مستضعفان و ستاد دیه استان، گفت: ۱۲ زندانی جرائم غیر عمد ایلام از زندان آزاد شدند همچنین در تیرماه سال جاری نیز 14 زندانی جرائم غیر عمد از زندان آزاد شد که در مجموع تاکنون 26 زندانی جرائم غیر عمد با همت ستاد دیه کشور و استان و  بنیاد مستضعفان  به آغوش خانواده‌های خود بازگشته‌اند.

وی  افزود: مبلغ کل بدهی زندانیان جرائم غیر عمد، بیش از ۳ میلیارد تومان بود که با گذشت شکایت، اعسار، آورده‌های شخصی و مساعدت ۲۸۴ میلیون تومانی بنیاد مستضعفان و ستاد دیه استان، زندانیان مذکور از زندان آزاد شدند.

رئیس کل دادگستری استان بیان داشت: خداوند متعال توفیق گره گشایی از مشکلات مردم و گرفتاران را به بندگان مخلص خود ارزانی داشته است و ما در این وادی می‌بایست ضمن ترویج این فرهنگ حسنه، برای کمک به نیازمندان و رفع مشکلات آنان زمینه سازی و فرهنگ سازی کنیم.

وی در ادامه به احادیثی از ائمه اطهار علیهم‌السلام در خصوص کمک به نیازمندان و گرفتاران در بند اشاره کرد و افزود: در فرهنگ ما کمک به هم نوعان جایگاه ویژه‌ای دارد و همواره شاهد هستیم که مردم ایران اسلامی در چنین جشن‌ها و مراسماتی حضوری گسترده و پرشور دارند.

دهقانی تصریح کرد: مردم مسلمان، کمک به نیازمندان را فرهنگ اصیل اسلامی می‌دانند و این فرهنگ در همه ایام و به ویژه در ایام شادمانی و جشن و سرور بیش‌تر نمایان است.

انتهای پیام/970821

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول