اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

برخورد قاطع با مخلان سلامت/ عزاداری محرم بدون تجمع برگزار می‌شود

معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار همدان با اشاره به برخورد قاطع با مخلان سلامت گفت: به منظور مقابله با شیوع کرونا از تجمع مردم در خیابان‌ها در ایام عزاداری ماه محرم جلوگیری خواهد شد.

برخورد قاطع با مخلان سلامت/ عزاداری محرم بدون تجمع برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، مصطفی آزادبخت ظهر امروز در کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونای استان همدان هماهنگی موجود در استان بین مدیران را یک نعمت بزرگ دانست و اظهار کرد: در تفرقه، منافع شخصی، بغض و کینه در استان بسته شده و باید شکرگزار باشیم چراکه شکر، نعمتت افزون کند.

وی با بیان اینکه اسلام دین پویا و کاملی است و در همه برهه‌ها نسخه خاصی را برای مسائل اجتماعی می‌پیچید افزود: طبق سیاست‌های اتخاذ شده دنبال برگزاری مراسم عزاداری در ایام محرم هستیم اما اولویت ما سلامتی مردم است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان با اشاره به تلاش‌های مدیرکل تبلیغات استان نسبت به برگزاری مراسم عزاداری درخور با رعایت پروتکل‌های بهداشتی گفت: در حالی که برخی از افراد به دلیل ناآگاهی و یا تندروی موانعی را ایجاد می‌کنند اما عوامل تبلیغات اسلامی مردانه پای کار ایستاده‌اند و ما نیز مسائل را از این طریق پیش می‌بریم.

وی با قدردانی از تلاش کادر درمان تاکید کرد:‌ همان جدیتی که در رزمندگان هشت سال دفاع مقدس دیدیم در این عزیزان نیز مشاهده می‌شود به طوری که هر چه در توان داشتند برای سلامتی مردم دریغ نکردند.

آزادبخت با اشاره به اینکه امیدواریم هم عزاداری سیدالشهدا(ع) را برگزار کنیم و هم پروتکل‌های بهداشتی رعایت شود گفت: از مردم فهیم و بزرگوار همدان برای رعایت اصول قدردانی می‌کنیم.

وی با اشاره به برخورد قاطع با مخلان سلامت مردم تاکید کرد: امیدوارم مردم در ایام عزاداری به برنامه‌های تبلیغات اسلامی و اطلاع‌رسانی رسانه‌ها توجه خاصی داشته باشند که قطعا این کار رضایت خداوند را در پی دارد و به سلامت مردم کمک می‌کند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان با تأکید بر لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی طبق دستور ستاد مقابله با کرونای استان گفت: تاکنون رمز موفقیت ما علیه کرونا همکاری مردم بوده است بنابراین درخواست می‌کنیم در ایام عزاداری از هر گونه اجتماع پرهیز شود.

وی با بیان اینکه در ایام عزاداری هرجا تجمع باشد در متفرق کردن افراد به عنوان امر به معروف و نهی از منکر اقدام خواهیم کرد افزود: البته از مردم درخواست می‌کنیم مانند همیشه خود مسائل را رعایت کنند.

آزادبخت در پاسخ به اینکه با توجه به حساسیت موجود ضمانت برگزاری مراسم‌ عزاداری منطبق با پروتکل‌ها چیست؟ گفت: تجربه ثابت کرده اکثر مردم مسائل را رعایت می‌کنند، از طرف دیگر چهار سازمان امنیت اجتماعی را برعهده دارند که در درجه اول تذکر داده می‌شود و در صورت بی‌توجهی برخورد قهری خواهیم داشت.

در این جلسه یکی از خبرنگاران درخواست کرد تدبیری اندیشیده شود که اصحاب رسانه در جلسات حضور داشته باشند که مدیر روابط عمومی استانداری در این خصوص اظهار کرد: امروز تمام خبرنگاران به این جلسه دعوت شده‌اند اما اگر عدم دعوت در برخی جلسات به دلیل رعایت پروتکل‌ها و جلوگیری از تجمع است.

اسدالله ربانی بیان کرد: مدیرعامل خانه مطبوعات نیز به منظور تأمین سلامتی خبرنگاران درخواست داشت که کمتر خبرنگاران در جلسات دعوت شوند.

معاون سیاسی استاندار خطاب به مدیر روابط عمومی استانداری اگفت: جلسات را با حضور خبرنگار با تعریف پروتکل‌های بهداشتی از سوی معاونت بهداشتی ادامه دهید.

انتهای پیام/89026/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول