اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

حماس و جهاد اسلامی: اجازه تغییر قواعد درگیری را نمی‌دهیم

جنبش‌های فلسطینی حماس و جهاد اسلامی در واکنش به حملات اخیر رژیم صهیونیستی، بر گزینه مقاومت، عدم تغییر قواعد درگیری و نیز رفع محاصره غزه تأکید کردند.

حماس و جهاد اسلامی: اجازه تغییر قواعد درگیری را نمی‌دهیم

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، بالگردهای رژیم صهیونیستی بامداد امروز (چهارشنبه) چندین نقطه را در نوار غزه هدف گرفتند و سران این رژیم، مقاومت فلسطین را تهدید به پاسخ محکم در صورت ادامه ارسال بالن‌های آتش‌زا کرده‌اند.

بر اساس گزارش «فلسطین الیوم»، جنبش جهاد اسلامی فلسطین در واکنش به این موضوعات اعلام کرد، مقاومت از تمامی ابزارها برای پاسخ به تجاوز صهیونیستی استفاده می‌کند و تهدیدات دشمن نمی‌تواند ملت فلسطین را بترساند یا مقاومت را متوقف کند.

«داوود شهاب» از اعضای ارشد جهاد اسلامی تأکید کرد: تمام انواع مقاومت، حقی از حقوق ملت فلسطین است تا رژیم اشغالگر را مجبور به پایان محاصره غزه کند.

وی تصریح کرد: ملت فلسطین مُصر به مقابله با تجاوز صهیونیستی است و گزینه ما، رویارویی (با این رژیم) است.

شهاب افزود، مقاومت اجازه تغییر قواعد درگیری را نمی‌دهد و به هر تجاوز صهیونیستی پاسخ خواهد داد همانگونه که نوع پاسخ را نیز مشخص خواهد کرد.

وی در ادامه گفت، واقعیت محاصره نوار غزه قابل قبول نیست و مقاومت دیگر بهانه‌های رژیم صهیونیستی برای فرار از اجرای توافق‌ها در راستای کم شدن از محاصره غزه را نمی‌پذیرد.

حماس

«فوزی برهوم» سخنگوی حماس هم اعلام کرد، این جنبش نمی‌تواند محاصره غزه را بپذیرد و ملت فلسطین و مقاومت آن نیز سکوت در این زمینه را ادامه نخواهند داد.

بر اساس گزارش خبرگزاری «صفا»، برهوم گفت، ادامه حملات به غزه و بمباران پایگاه‌های مقاومت نشان می‌دهد این رژیم قصد ادامه سیاست‌ها و جنایت‌های خود را دارد.

وی تأکید کرد، ملت فلسطین و مقاومت قهرمان آن به مسیر مبارزه در دفاع از حقوق و آزادی خود ادامه خواهد داد.

برهوم هدف محاصره بیش از دو میلیون فلسطینی از چهارده سال پیش تا کنون را نابودی زندگی آنها و انزوای جغرافیایی، سیاسی و اجتماعی خواند و گفت، همه باید به مقاومت با تجاوزات رژیم صهیونیستی بپردازند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول