اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

پروژه «سنه‌سنتر» خدمت بزرگی برای سنندج است

استاندار کردستان گفت: پروژه سنه سنتر، خدمت بزرگی برای سنندج است.

پروژه «سنه‌سنتر» خدمت بزرگی برای سنندج است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، بهمن مرادنیا ظهر امروز در دیدار با سرمایه‌گذار خارجی پروژه مجتمع تجاری ـ خدماتی سنه سنتر اظهار کرد: اجرای این مجتمع خدمت بزرگی به سنندج است.

استاندار کردستان  خاطرنشان کرد:‌ با بهره‌برداری از مجتمع سنه‌سنتر علاوه بر جمع کردن تاناکورا از محل فعلی، بسیاری به جای دستفروشی در واحدهای این مجتمع مشغول به کار خواهند شد که این امر خدمت بزرگی به سنندج است.

مرادنیا ضمن اعلام حمایت کامل از این سرمایه‌گذار اهل اقلیم کردستان عراق، خواستار تسریع در اجرا و اتمام پروژه پیش از موعد مقرر شد.

استاندار کردستان در ادامه، از شهردار سنندج خواست با توجه به قانونی بودن تمام مراحل کار، نگران حاشیه‌سازی‌ها نبوده و صرفا با حمایت از سرمایه‌گذار به تسریع در اجرای پروژه کمک کنند.

شهردار سنندج هم در جریان این دیدار اظهار کرد: عملیات اجرایی ساخت مجتمع تجاری و بازار بزرگ سنه سنتر در زمینی به مساحت بیش از50 هزار مترمربع و سرمایه‌گذاری 3 هزار میلیارد ریالی با مشارکت سرمایه‌گذاری از اقلیم کردستان عراق در تیرماه سال گذشته در سنندج آغاز شده است.

حشمت‌اله صیدی با بیان اینکه مساحت عرصه این پروژه بیش از 15 هزار و 553 مترمربع به صورت2 سمت دسترسی از بلوار پاسداران و جاده ساحلی است، گفت: عملیات اجرایی پروژه سنه سنتر در 2 بخش شامل یک ساختمان مجزا از ساختمان اصلی (شماره یک) به مساحت زیربنای 400 مترمربع در جبهه شمالی عرصه به صورت طبقه همکف و طبقه اول به صورت انباری تجاری است.

شهردار سنندج خاطرنشان کرد: ساختمان دیگر نیز به صورت مجزا از ساختمان اصلی (شماره 2) به مساحت زیربنای یک‌هزار و 400 مترمربع در جبهه جنوب غربی عرصه شامل «زیرزمین یک و 2 به صورت انبار تجاری و پارکینگ روباز» بر روی سقف زیرزمین یک به تعداد 53 واحد احداث می‌شود.

انتهای پیام/2330/71

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول