اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بازار

معرفی هتل جام جم کیش

جزیره کیش یکی از جاذبه‌های مهم گردشگری کشور محسوب می‌شود. موقعیت این جزیره و گردشگرپذیری آن باعث شده هرساله مسافران و گردشگران زیادی در آن قدم بگذارند و از زیبایی و امکانات مختلف آن استفاده کنند.

معرفی هتل جام جم کیش

اقامت مسافران مساله مهمی است و تنوع هتل های کیش باعث شده تا انتخاب واحد اقامتی مناسب سخت شود. با رزرو هتل های کیش از علی بابا به‌راحتی می‌توانید هتل‌ها را بررسی کرده و انتخاب را برای خود راحت‌تر کنید. در این مطلب سعی می‌کنیم هتل جام جم کیش را معرفی کنیم تا هم بهتر با آن آشنا شده و هم برای انتخاب اطلاعات بیشتری داشته باشید.

معرفی

هتل جام جم از هتل‌های سه ستاره کیش است و ازلحاظ کیفیت و ارائه خدمات جزو هتل‌های سه ستاره درجه یک جزیره کیش محسوب می‌شود که اتفاقا طرفداران پروپاقرص خود را دارد. موقعیت مکانی این هتل و نزدیکی آن به چندین مرکز تجاری و تفریحی مانند اسکله تفریحی، بولینگ مریم، توتی فروتی، کوه نور، بازار مروارید، بازار ونوس، بازار مریم و بازار کیش مال، بازار زیتون، بازار دامون دریا 1 و 2، رویال مال، بازار به‌کیش و بلوار ساحل باعث محبوبیت این هتل شده و یکی از دلایل انتخاب این هتل محسوب می‌شود. اکثر این مراکز خرید فروشگاه‌های متعدد دارند و متشکل از برندهای داخلی و خارجی هستند. هدف کارکنان این هتل ایجاد شرایطی ایده‌آل و مطلوب برای تامین آرامش و آسایش میهمانان درطول اقامتشان در هتل جام جم است تا اقامتی به‌یادماندنی در جزیره کیش داشته باشند. پرسنل این هتل شعاری دارند و آن هم این است "دیدار مجدد شما حاصل مهمان‌نوازی ماست؛ به‌امید نگاهی تازه"

این هتل معماری منحصربه‌فرد و محیطی آرام دارد که از امکانات رفاهی خوبی برخوردار است. هتل جام جم یکی از هتل‌های قدیمی کیش است. این هتل را در سال 1375 ساختند و پرسنل و مدیریت آن بیش از 40 سال در زمینه هتل‌داری تجربه دارند. همچنین هتل جام جم کیش در سال 1393 بازسازی شد.

امکانات هتل جام جم

این هتل دو طبقه، 51 اتاق و 150 تخت دارد. اتاق‌ها دو، سه، چهار و پنج تخته هستند. ظرفیت لابی 30 نفر است؛ اما متاسفانه پارکینگ و آسانسور ندارد. تحویل اتاق در ساعت 14:00 و تخلیه آن در ساعت 12:00 انجام می‌شود. چه برای کار و چه برای تفریح عازم کیش شوید یا اگر دنبال اقامتی کم هزینه با امکانات مطلوب هستید، هتل جام جم می‌تواند انتخاب بسیار خوبی باشد. بزرگی و تمیزی اتاق‌ها و رفتار خوب پرسنل آموزش‌دیده از مزیت‌های هتل جام جم حساب می‌شود. بعضی از هتل های کیش سرویس رایگان از فرودگاه به هتل را دارند و هتل جام جم نیز از این مساله مستثنی نیست. بدون معطلی پس از رسیدن شما به این جزیره می‌توانند به استقبال شما آمده و تا هتل همراهیتان کنند. درزمان رزرو هتل یا تور کیش از تهران از علی بابا، اطلاعات پرواز شامل شماره پرواز، ساعت پروازو نام شرکت هواپیمایی را برای هماهنگی ترانسفر درج کنید. درصورت درج‌نکردن اطلاعات، هماهنگی 24 ساعت قبل از ورود به هتل باید اعلام شود؛ در غیراین‌صورت هتل هیچ مسئولیتی در قبال ترانسفر مسافر قبول نمی‌کند. همچنین خدمات رایگان دیگری مانند صبحانه بوفه، سه ساعت گشت بی‌نظیر اطراف جزیره و اینترنت در این هتل یافت می‌شود. صبحانه هتل شامل املت، تخم مرغ آب‌پز، کره، آب‌میوه، لوبیا، پنیر، نیمرو، سوسیس سرخ شده، مربا، چای، عدسی و نان ایرانی است. یک کودک زیر چهار سال درصورت عدم‌استفاده از سرویس اضافه، می‌تواند رایگان در این هتل اقامت کند. همه اتاق‌ها سرویس فرنگی دارند و سرویس بهداشتی ایرانی نیز در راهرو طبقه اول قابل‌دسترس خواهد بود. رستوران و کافی‌شاپ این هتل هم آماده خدمت‌رسانی به مسافران و گردشگران است و ظرفیتی حدود 100 نفر دارد. سالن رستوران هتل را می‌توانید در طبقه همکف هتل پیدا کنید. متاسفانه هتل جام جم به‌دلیل یک طبقه بودن چشم‌انداز خاصی ندارد و وضعیت دید آن فقط به محوطه هتل محدود است.

 هزینه کنسلی بلیط هواپیما چگونه محاسبه می‌شود؟

رزروهای این هتل غیرقابل کنسلی و غیرقابل بازگشت هستند. پذیرش خانم‌ها فقط با مدرک کامل شناسایی و معتبر انجام می‌شود و پذیرش زوجین با صیغه‌نامه همراه مهر برجسته و مدارک شناسایی کامل امکان‌پذیر است. امکانات دیگر هتل عبارت هستند از مینی‌بار، تلویزیون هوشمند، سیستم سرمایشی اسپیلیت، گاو صندوق دیجیتال شخصی، کانتر فروش بلیت‌های گردشگری، اتاق نگهداری چمدان، خشکشویی، خدمات برای معلولان، دستگاه واکس کفش و...

به‌راحتی می‌توانید با رزرو هتل کیش از سایت علی بابا، بین هتل های کیش انتخابی سریع و به‌صرفه داشته باشید. امیدواریم اقامتی خاطره‌انگیز را در این هتل دوست‌داشتنی تجربه کنید.

آدرس

کیش، میدان ساحل، پشت دانشگاه امیر کبیر، روبروی بازار ونوس

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول