اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

طرح تشدید برخورد با تخلفات رانندگانی در استان مرکزی

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان مرکزی ازآغازطرح تشدید اعمال قانون تخلفات نصب برچسب، لوگو و دیگر علائم تبلیغاتی بر روی خودروها در استان خبر داد.

طرح تشدید برخورد با تخلفات رانندگانی در استان مرکزی

سید علی حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک با اشاره به طرح تشدید برخورد با تخلفات رانندگان در نصب برچسب و لوگو برروی بدنه خودروها گفت: نصب برچسب، لوگو و دیگر آگهی‌ها و علائم تبلیغاتی بر روی خودروها، خلاف آیین نامه راهنمایی و رانندگی است و پلیس طبق آیین نامه با رانندگان متخلف برخورد می‌کند. 
 
این مقام انتظامی با اشاره به برخورد قانونی با تخلفات 354 خودروی متخلف در این طرح اظهار داشت: تنها شرکت‌هایی که مجوز قانونی دارند، می‌توانند لوگوی شرکت خود را با همان ابعاد طراحی شده، در خودروها نصب کنند و طبق آئین نامه راهنمایی و رانندگی نصب هر نوع علائم یا الصاق هر نوع نوشته، آگهی و تصاویر به بدنه خارجی وسایل نقلیه و قسمت درونی وسایل نقلیه عمومی مسافربری بدون داشتن مجوز لازم، برای رانندگان متخلف جریمه در پی خواهد داشت. 
 
وی تبلیغات نامتعارف بر روی بدنه خودروها را عاملی مهم برای از بین بردن تمرکز راننده‌ها در هنگام رانندگی و افزایش وقوع تصادفات بر شمرد و یادآور شد: تذکرات لازم به نصابان برروی بدنه خودروها داده شده است که در صورت نصب برچسپ های غیرمجاز و عدم توجه به ضوابط برابر مقررات با آنها رفتار خواهد شد. 
 
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان مرکزی با اشاره به اینکه رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی ضامن سلامتی کاربران ترافیک می‌باشد، افزود: پلیس راهور همواره با اجرای طرح‌های مختلف نوبه‌ای در معابر درون شهری نسبت به تشدید اقدامات کنترلی و برخورد با رانندگان متخلف اقدام خواهد کرد و امیدواریم که اجرای این طرح‌ها، برای معدود رانندگان خطر آفرین، بازدارندگی لازم را فراهم و آرامش و سلامتی ترافیک را برای جامعه به ارمغان آورد.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول