اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

نیروی انتظامی از جایگاه حساسی برخوردار است

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی گفت: نیروی انتظامی با مسئولیت‌های مختلف و ارتباط روزمره‌ای که جامعه با آنان دارد از جایگاه حساسی برخوردار است.

نیروی انتظامی از جایگاه حساسی برخوردار است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، آیت‌الله سیدعلیرضا عبادی صبح امروز در دیدار با فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، اظهار داشت: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران به‌عنوان مقتدر و امین، امروز از ارزش‌های ویژه‌ای برخوردار است و هرگاه سخن از حفظ ارزش‌ها و ناموس و وطن به میان می‌آید نیروی انتظامی با افتخار می‌درخشد.

وی بیان داشت: نیروی انتظامی با مسئولیت‌های مختلف و ارتباط روزمره‌ای که جامعه با آنان دارد از جایگاه حساسی برخوردار است.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی خاطرنشان کرد: ما احساس وظیفه می‌کنیم که همواره در خدمت نیروی انتظامی و دعاگوی آنان به جهت توفیقات بیشتر در مدیریت جامعه باشیم.

عبادی با اشاره به اینکه در استان خراسان‌جنوبی از پنج سال گذشته با مدیریت صحیح فرماندهی انتظامی برای ایشان محبوبیت ایجاد شده است، خاطرنشان کرد: امیدواریم فرماندهی جدید نیروی انتظامی استان نیز توفیق خدمت به مردم را داشته باشد.

سردار «مجید شجاع» فرمانده انتظامی خراسان‌جنوبی نیز از حمایت‌های ویژه‌ نماینده ولی فقیه در استان از نیروی انتظامی قدردانی کرد و گفت: طی پنج سال گذشته که در خدمت مردم شریف استان بودم از همان ابتدا از نصایح ارزنده و حمایت‌های بی‌شائبه و همه‌جانبه آیت‌الله عبادی جنوبی برای اجرای مأموریت‌های نیروی انتظامی و پاسداری از ارزش‌های انقلاب بهره گرفتم.

وی بیان داشت: مردم استان علی‌رغم همه مشکلات اقتصادی بیشتر حضور را در پای صندوق‌های رأی و دفاع از حاکمیت و نظام داشتند و همین پشتوانه قوی برای ما در نیروی انتظامی بود که امروز از خراسان‌جنوبی به عنوان یکی از امن‌ترین استان‌های کشور یاد می‌شود.

انتهای پیام/3403/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول