اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

کمک مومنانه|از آبرسانی به روستای «سهرک - پیرچاه» تا توزیع بسته‌های معیشتی در مهرستان

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مهرستان گفت: عملیات آب رسانی روستای سهرک شهرستان مهرستان به همت گروه خیرین جهادی عماریون بسیج و سپاه مهرستان در حال انجام است.

کمک مومنانه|از آبرسانی به روستای «سهرک - پیرچاه» تا توزیع بسته‌های معیشتی در مهرستان

هیئت همدلی| حسین نکوئی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مهرستان با اشاره به اقدامات سپاه در راستای محرومیت زدایی و کاهش فقر در جامعه و اقدامات جهادی در راستای پیشگیری از کووید ۱۹، اظهار کرد: اقدامات جهادی سپاه همچنان در جنوب شرق کشور ادامه و سپاه در هر شرایطی زدودن غبار محرومیت از جامعه را از رسالت‌های اصلی و مهم خود می‌داند.

وی با بیان اینکه سپاه خدمت به مردم را وظیفه ذاتی خود می‌داند، افزود: عملیات آبرسانی روستای «سهرک - پیرچاه» شهرستان مهرستان به همت گروه خیرین جهادی عماریون بسیج و سپاه ناحیه مهرستان در حال انجام است.

نکوئی خاطرنشان کرد: از این‌که در راستای اهداف محرومیت زدایی قرارگاه پیشرفت و آبادانی نقاط کم برخوردار در حال مرتفع ساختن مشکل آب آشامیدنی روستا هستند، بسیار خرسند هستیم.

وی گفت: به همت جهادگران گروه جهادی بسیج شاهد حفر چاه و احداث منبع آب روستا هستیم که پمپ و موتور برق آن هم به زودی نصب خواهد شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مهرستان گفت: در حاشیه انجام عملیات پروژه آب رسانی به روستا، تعدادی بسته غذایی نیز در بین اهالی این روستا توسط سپاه ناحیه مهرستان توزیع شد.

انتهای پیام/3139/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول