اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

اعتراض رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر کرج به تکروی شهردار و هیات رئیسه شورا

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر کرج گفت: همه اعضای شورا باید در خصوص تصمیمات و تفاهم‌نامه های شورا و شهرداری مطلع باشند و آقای شهردار اجازه ندارد جزیره ای عمل کند.

اعتراض رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر کرج به  تکروی شهردار و  هیات رئیسه شورا

منصور وحیدی رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر کرج در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرج در اعتراض به اعلام خبر انعقاد تفاهم نامه همکاری بین شهرداری کرج، اداره کل میراث فرهنگی و دانشکده پردیس کشاورزی کرج مبنی بر ایجاد موزه در محل کاخ سلیمانیه گفت: داب بنده در این شورا این بوده است که با تفاهم و تعقل مسائل را حل کنیم و به شورا برای حل مشکلات مردم کمک کنیم اما این به دور از اخلاق است که اعضای شورا از متن تفاهم‌نامه اطلاعی نداشته باشند. بنده رییس کمیسیون فرهنگی هستم و هیچ اطلاعی از موضوع و محتوای تفاهم‌نامه ندارم!

وحیدی ادامه داد: یک روز با آقای شهردار دعوا و قهر می‌کنند و روز دیگر شهردار را بر می‌دارند و می‌روند تفاهم‌نامه می نویسند!

این عضو شورای شهر کرج اظهار داشت: ما دنبال کار مردم هستیم و دنبال بازی‌های سیاسی هم نیستیم و منظر و نگاه فرهنگی مان را هم برای هویت بخشی به این شهر گذاشته‌ایم و در این مسیر کمک خواهیم کرد اما این رفتارهای سلیقه‌ای و جزیره‌ای هیات رئیسه برای نشستن در محافل خاص و تصمیم‌گیری کردن به نمایندگی از کلیت اعضای شورا بدون اطلاع اعضا درست نیست و موجب اختلاف می‌شود.

وحیدی گفت: همه اعضای شورا باید در خصوص تصمیمات مطلع باشند. آقای شهردار هم باید ما را از تصمیمات مطلع کند و شهردار نمی‌تواند جزیره ای عمل کند.

وی با انتقاد از اینکه اخبار اقدامات شورا و شهرداری با ملاحظات خاصی منتشر می‌شود اظهار داشت: در دوماه گذشته بنده 6 یا 7 جلسه در موضوعات مختلف فرهنگی برگزار کرده‌ام که یک خبر توسط روابط عمومی و پایگاه اطلاع رسانی شهرداری و نه روابط عمومی سازمان فرهنگی اجتماعی و نه روابط عمومی شورا منتشر نشده است.

وحیدی تصریح کرد: من تا اینجا سکوت کرده‌ام  اما در مقابل زیاده خواهی ها سکوت نخواهم کرد. اجازه نمی‌دهم هرکاری در این شهر بنام شورای شهر اتفاق بیافتد. بنده عضو فعال شورا هستم و حرفم را می‌زنم. به مردم هم اعلام می‌کنم ما در خصوص موضوعات فرهنگی و سیاسی تفکیک قائل هستیم و نمی‌توانیم منظر سیاسی خودمان را در قالب مسائل فرهنگی دنبال کنیم؛ موضوع فرهنگ عام است و همه باید دست فرهنگ را بگیریم.

وی تاکید کرد: در این خصوص اعتراض خودم را به عنوان رییس کمیسیون فرهنگی اعلام میکنم و به شهردار و رئیس شورای شهر هم تذکر می‌دهم که این امر تکرار نشود.

انتهای پیام/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول