اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

کشف ۵ میلیارد ریال کالای قاچاق در سرخه

فرمانده انتظامی شهرستان سرخه از کشف بالغ بر پنج میلیارد ریال کالای قاچاق در مردادماه سال جاری در این شهرستان خبر داد.

کشف ۵ میلیارد ریال کالای قاچاق در سرخه

سرهنگ محمد مهرابی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سرخه اظهار کرد: از ابتدای مردادماه سال جاری یک تن زنجبیل، ۸۰۰ کیلوگرم قهوه پودر نشده، لوازم آرایشی و بهداشتی، ۱۵۲ ضبط و باند آمپلی‌فایر و انواع لوازم جانبی کامپیوتر (۹۲۹ قطعه) قاچاق در سرخه کشف شده است.

او گفت: انواع مواد غذایی (نوشابه انرژی‌زا، مارچوبه، انواع بیسکویت و قهوه اسپرسو) به ارزش بالغ بر پنج میلیارد ریال در پلیس‌راه شهرستان سرخه کشف و ضبط شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان سرخه ضمن تبریک به مناسبت عید ولایت و ۱۷ مرداد روز خبرنگار و تبریک به تلاشگران این عرصه گفت: خبرنگاران وجدان بیدار جهان و تصویرگر زمان خویش هستند و در عمق جامعه زندگی می‌کنند و سلامت فرهنگی و فکری جامعه مرهون تلاش شبانه‌روزی آنهاست.

مهرابی گفت: اقدامات مستمر و دائمی نیروی انتظامی با اجرای طرح‌های مختلف در برخورد با راکبان موتورسوار ادامه دارد.

او افزود: ۲۴ درصد از آمار برخوردها اعم از اعمال قانون، انتقال وسیله نقلیه به پارکینگ و همچنین معرفی به مراجع قضایی در سال جاری به مدت مشابه سال قبل رشد داشته است.

فرمانده انتظامی شهرستان سرخه افزود: برخورد با موتورسیکلت‌سواران متخلف از طرح‌های مستمر و تعطیل‌ناپذیر پلیس است؛ اما تنها چاره کار نیست و باید در این خصوص از طریق خانواده‌ها فرهنگ‌سازی شود، خانواده‌ها باید در بحث فرهنگ استفاده از موتورسیکلت اقدامات مؤثرتر و بهینه‌تری انجام دهند.

مهرابی اضافه کرد: از همه شهروندان در خصوص معرفی راکبان موتورهای غیرمجاز و سنگین به پلیس دعوت به همکاری می‌شود تا زمینه آرامش و آسایش هرچه بیش‌تر همشهریان فراهم شود.

انتهای پیام/74001/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول