اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

بسته خبری| آخرین اخبار استان ایلام

برخی رویدادهای( ۲۱ مرداد ماه) در استان ایلام را در این بسته خبری می‌توانید، بخوانید.

بسته خبری| آخرین اخبار استان ایلام

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، قاسم سلیمانی‌دشتکی استاندار ایلام از اختصاص ۲۳۶ میلیارد تومان برای محرومیت‌زدایی در استان ایلام خبر داد و گفت: هلیلان به عنوان دومین شهرستان پایلوت بنیاد مستضعفان کشور قرار گرفته است.

وی افزود: نکته حائز اهمیت این است که برای اولین بار در یک استان دو شهرستان تحت پوشش محرومیت زدایی بنیاد قرار می‌گیرد این در حالی است که در بسیار از استان‌ها بنیاد حتی یک شهرستان را تعهد نکرده‌اند.

 سازمان‌های مردم نهاد جوانان پل ارتباطی مردم و مسوولین هستند

محمدرضا  تردست معاونت امور جوانان استان ایلام ضمن تبریک ۲۲ مرداد روز تشکل‌ها و مشارکت اجتماعی به همه فعالان فرهنگی و سازمان‌های مردم نهاد، گفت: خانه جوانان شهر ایلام به عنوان یکی از بهترین پاتوق‌های فرهنگی، مکان مناسبی برای هماهنگی، برنامه ریزی، سیاستگذاری و اجرای فعالیت‌های سازمان‌های مردم نهاد و جوانان است.

 وی افزود: در حال حاضر ۷۰ سازمان مردم نهاد جوانان در کلیه شهرستان‌های استان و در موضوعات مختلف فرهنگی، اجتماعی، هنری، ادبی، اعتقادی، محیط زیست، خیریه و ... فعالیت دارند.

۲۵ میلیارد تومان تسهیلات کرونا در ایلام پرداخت شد

شکرالله شیرخانی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام در نشست کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان، اظهار کرد: از مجموع ۲۱۶ میلیارد تومان تسهیلات اختصاص یافته کرونا به استان تاکنون پرونده‌هایی به ارزش ۱۰۳ میلیارد تومان به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند و از نظر تعداد ثبت نام و ارجاع به بانک، در رتبه دوم کشور قرار داریم.

وی افزود: کل افراد واجد شرایط ۱۰ هزار و ۳۲ پرونده به مبلغ ۱۰۲ میلیارد و ۴۷۰ میلیون تومان بودند که معرفی شده‌اند و اکنون در تلاش هستیم برای جذب اعتبار باقی مانده هرچه سریع‌تر با کمک دستگاه‌های تخصصی اقدام کنیم.

انتهای پیام/ 970821

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول